تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر کشور: احتمال زنده بودن برای پیکرهای زیر آوار متروپل کم است

احمد وحیدی افزود: تا الآن نزدیک به ۱۹ نفر جان باخته داریم و ۳۷ زخمی که سه نفر آنها در بیمارستان هستند و ۳۴ نفر آنها طول درمانشان طی شده و مشکلی ندارند.
آقای وحیدی گفت: مرحله آواربرداری و رسیدگی به حال این افراد در دو سه روز گذشته به شدت ادامه داشت و استفاده از وسایل سنگین در این مرحله کار دشواری است و نباید استفاده کرد و با روش های دیگری که کمترین خسارت را به پیکرها وارد می کرد یا افرادی که زنده محبوس شده بودند باید با دقت بیشتری عمل می شد.
وی گفت: همچنان به دنبال کشف افراد دیگری هستیم که دچار حادثه شده اند.
آقای وحیدی افزود: با توجه به سازه های ناپایدار باید با دقت بسیار عمل شود و این خود باعث می شود با بررسی دقیق، نقاط آسیب پذیر کاملاً شناسایی و معلوم شود باید از کدام نقطه و جبهه به این سازه نزدیک شد و عملیات کاهش خطر را روی آنها اعمال کرد و این کار الان در حال انجام است و همه نیروها در صحنه هستند و شیفت بندی شده اند و به صورت ۲۴ ساعته در این جا هستند.
وی افزود: اینجا باید از عواطف مردم شریف آبادان بسیار تشکر کرد که با توجه به این حادثه سختی که وارد شده در دسته های عزاداری و حضور منظمشان، حتی پذیرایی از کسانی که در اینجا مشغول خدمت هستند، انس و الفت و همبستگی شان را نشان می دهند.
وزیر کشور گفت: از جان باختگان سه نفر هویتشان قطعی نشده است .
وی درباره ناپایداری جدی و انحراف سازه های ساختمان متروپل گفت: سازه ها ناپایدار و بسیار خطرناک هستند و ما بایستی به خطرزدایی اقدام کنیم.
آقای وحیدی افزود: این خطرزایی شروع شده و بسیار تدریجی دنبال خواهد شد چون هر کدام محاسبات دقیقی می خواهد، مرتب اینها کنترل می شود و میزان فاصله ای که ستون های اصلی و انحرافات اصلی به خودشان می گیرند و با کمال دقت باید این کار دنبال شود و امیدواریم در روز آینده و حداکثر دو روز آینده بتوانیم این مشکل را حل و خطر را دور کنیم و به همین خاطر از مردم خواهش می کنیم و خواهش کردیم در این منطقه حضور پیدا نکنند.
وزیر کشور گفت: محتمل است که ما به پیکرهای جدیدی دست پیدا کنیم اما بسیار احتمال زنده بودن کم است.

۲۳۳۲۳۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر کشور: احتمال زنده بودن برای پیکرهای زیر آوار متروپل کم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..