تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخبار ضد و نقیض از دستگیری سرکرده جدید داعش در استانبول

به گزارش پایگاه خبری صراط، خبرگزاری «بلومبرگ» به نقل از منابع بلندپایه ترکیه‌ای خبر داد که «ابوالحسن القرشی»، سرکرده جدید داعش در استانبول دستگیر شده است.

بر اساس این گزارش، سرکرده داعش در عملیات نیرو‌های مبارزه با تروریسم و دستگاه امنیت ترکیه طی روز‌های اخیر در استانبول، دستگیر شده است.

«بلومبرگ» تأکید کرده که نمی‌تواند مستقلا ثابت کند که فرد بازداشت شده توسط پلیس ترکیه چه کسی است، اما منابع ترکیه‌ای تأکید کرده‌اند که وی همان سرکرده داعش است و افزوده‌اند که اطلاعات لازم در اختیار رئیس جمهوری ترکیه قرار گرفته و موضوع تا چند روز آینده اعلام می‌شود.

به گزارش میدل ایست نیوز، در ماه فوریه گذشته رئیس جمهور امریکا با انتشار بیانیه‌ای از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش و جانشین ابوبکر البغدادی خبر داد.

حدود یک ماه بعد از آن، گروه تروریستی داعش ضمن تأیید کشته شدن ابوابراهیم القرشی سرکرده داعش، اعلام کرد که ابو حسن الهاشمی القرشی به عنوان سرکرده جدید این گروه تروریستی منصوب شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخبار ضد و نقیض از دستگیری سرکرده جدید داعش در استانبول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..