تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی شبکه انتشار و‌ اطلاع‌رسانی وزارت مردم

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شبکه انتشار و ‌اطلاع‌رسانی وزارت مردم(مروارید)‌ با عضویت ۲ هزار و ۲۱۲ نفر آغار بکار می کند.

گروه اجتماعی: «سیدمرتضی موتورچی» در همایش جهادگران امیدآفرین وزارت مردم، گفت: سامانه «مروارید» قابلیت عضویت ۱۵۰ هزار نفر از همکاران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در سراسر کشور دارد.


به گزارش بولتن نیوز، وی افزود: هدف اصلی ایجاد این سامانه اجرای منویات رهبر معطم انقلاب اسلامی در راستای جهاد تبیین دستاوردهای وزارت مردم است.


موتورچی تصریح کرد: روابط عمومی‌های مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستگاه‌های تابعه در سراسر کشور از نظر کمی عظیم و از لحاط کیفی حرفه ای،فداکارانه و عاشقانه است.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت مردم گفت: امروز فعالیت شبانه‌روزی همکاران روابط عمومی وزارت متبوع در نقطه نقطه کشور جز عشق دلیل دیگری ندارد.
وی تأکید کرد: این مجموعه همکاران با سختی کار و کمبود تجهیزات مواجهه هستند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: امروز صحنه اصلی جنگ با دشمنان کشور در عرصه جنگ نرم و فضای مجاری است.
در پایان این مراسم از شبکه انتشار و اطلاع‌رسانی وزارت مردم «سامانه مروارید» با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی شبکه انتشار و‌ اطلاع‌رسانی وزارت مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..