تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فدراسیون فوتبال ایران از فوتبال کانادا شکایت می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

فدراسیون فوتبال کانادا ساعاتی قبل از انتشار اطلاعیه‌ای از لغو دیدار دوستانه میان تیم ملی فوتبال کانادا و ایران خبر داد.

فدراسیون فوتبال ایران نیز در واکنش به این مساله، لغو مسابقه دوستانه میان تیم‌های ملی دو کشور را اقدامی "یکجانبه" از سوی کانادا دانست و اعلام کرد که تیم میزبان به دلایل نامعلوم این اقدام را انجام داده است.

محمد جماعت، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران گفته که این فدراسیون از طریق مجاری قانونی پیگیر دریافت غرامت از فدراسیون فوتبال کانادا شده است. او گفته که در قرارداد میان طرفین، مبلغی به عنوان غرامت گنجانده نشده چرا که هزینه‌ها و درآمد طرفین متفاوت است. او اعلام کرد این فدراسیون جمع درآمدها و هزینه‌های خود را به عنوان مبلغ غرامت از این فدراسیون پیگیری خواهد کرد.

حمید استیلی روز گذشته گفته بود اگر ایران در مسیر برگزاری این بازی سنگ‌اندازی کند، باید جریمه هنگفتی را پرداخت کند و به هر نحو ممکن باید این دیدار برگزار شود اما به نظر می‌رسد کانادایی‌ها نهایتا برای لغو این بازی به جمع بندی رسیده‌اند و باید دید جریمه‌ای شامل حال فدراسیون فوتبال این کشور می شود یا نه.

مسابقه دوستانه تیم های ملی ایران و کانادا قرار بود به میزبانی ونکوور در تاریخ شانزدهم خرداد برگزار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فدراسیون فوتبال ایران از فوتبال کانادا شکایت می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..