تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز حمله زمینی ارتش ترکیه به سوریه

آفتاب‌‌نیوز :

ارتش ترکیه با ورود یک ستون بزرگ نظامیان خود از گذرگاه باب السلامه به سمت مناطق شمالی سوریه تجاوز گسترده نظامی را علیه این کشور آغاز کرد.

ادعا شده که ترکیه درصدد حمله به کردها و نیروهای قسد که تحت حمایت و پشتیبانی ارتش اشغالگر ایالات متحده آمریکا در سوریه فعالیت دارند، می‌باشد.

به گزارش سانا (خبرگزاری رسمی سوریه)، ارتش ترکیه بامداد پنجشنبه هم به بهانه مبارزه با گروه‌های تروریستی و شبه‌نظامی، مناطقی در شمال عراق و سوریه را بمباران کرده بود.

گفتنی است که پیشتر هم ارتش ترکیه بارها به مناطق شمالی سوریه به همین بهانه حملاتی را ترتیب داده و برخی شهرهای مرزی این کشور را با خمپاره و راکت هدف قرار داده بود اما پس از مدتی از برخی مناطق عقب نشینی کردند اما حالا با ورود کاروان نظامی ارتش این کشور به سوریه صحنه نظامی شکل دیگری به خود گرفته است.

گفتنی است که هنوز اطلاعات تکمیلی درباره حجم تسلیحات وارده شده و تلفات مردم سوریه درپی بمباران‌های ساعات گذشته توسط ارتش ترکیه منتشر نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز حمله زمینی ارتش ترکیه به سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..