تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظام مهندسی: هر لحظه احتمال ریزش متروپل وجود دارد

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان که در محل حادثه حضور دارد، با بیان اینکه ساختمان متروپل مانند یک بیمار در حال مرگ است، گفت: هر لحظه احتمال ریزش این ساختمان وجود دارد.

آفتاب‌‌نیوز :

کوروش خواجوی، در باره آخرین وضعیت ساختمان متروپل اظهار کرد: در حال حاضر در محل حادثه ریزش ساختمان متروپل هستیم و وضعیت این سازه چندان مناسب نیست.

وی افزود: از این سازه یک بخش فروریخته و دو بخش دیگر باقیمانده است.

وی ادامه داد: 2 بخش باقیمانده مانند یک بیمار در حال احتضار است که هر لحظه احتمال مرگ آن یعنی ریزش وجود دارد.

وی با تاکید بر این که تدابیر لازم برای ریزش احتمالی کل سازه متروپل اندیشیده شده است، تصریح کرد: هنوز در رابطه با تخریب سازه تصمیم گیری نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظام مهندسی: هر لحظه احتمال ریزش متروپل وجود دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..