تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشوق‌های وزارت نیرو برای صنایع کم مصرف

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد: مشوق‌هایی برای صنایع در نظر گرفته شده که در قبض برق آنان اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جم در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: برنامه مدیریت مصرف برق در صنایع بر اساس هماهنگی میان وزارت نیرو و صمت تهیه و ابلاغ شده شده است.مشوق‌های وزارت نیرو برای صنایع کم مصرف


وی با اشاره به دو دسته بودن مشترکین صنعتی افزود: دسته اول را مشترکان با مصارف بالا نظیر کارخانجات فولاد تشکیل می‌دهند که برنامه تعطیلات و تعمیرات برای آنان در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور در نظر گرفته شده است.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تصریح کرد: دسته دوم هم صنایع کوچک هستند که تعطیلی یک یا دو روز در هفته برای آنان برنامه ریزی شده و البته می‌توانند در روز جمعه به فعالیت بپردازند.


وی ادامه داد: صنایعی که از دیزل ژنراتور استفاده کنند، در صورتی که دیزل آنان گازوئیل سوز باشد به ازای هر کیلووات ساعت، هزار و ۵۰۰ تومان و در صورتی که گازسوز باشد، هزار تومان به آنان پرداخت می‌شود.


جم اظهار داشت: صنایع هر کیلووات را ۱۰۰ تومان می‌خرند، اما برق تولید شده آنان بین هزار تا هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌شود.


وی گفت: صنایع می‌توانند با استفاده از سقف سوله یا فضای کارخانه نسبت به نصب سلول‌ها و نیروگاه‌های خورشیدی تا سقف ۲۰۰ کیلووات اقدام کرده و برق تولیدی به شکل تضمینی هر کیلووات هزار و ۳۰۰ تومان خریداری شده و سرمایه گذاری آنان به صورت میانگین بین چهار تا پنج سال بازگشت خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشوق‌های وزارت نیرو برای صنایع کم مصرف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..