تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳ روز به زمستان ۹۵، هوای پاک در تهران/ آسمان ری همچنان تیره ماند

۳ روز به زمستان ۹۵، هوای پاک در تهران/ آسمان ری همچنان تیره ماند

جامعه > محیط زیست - براساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوا، اهالی پایتخت امروز هوای پاکی را تنفس می کنند. اما همچنان شهر ری با هوایی ناسالم دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیفیت هوای امروز تهران با شاخص 49 بسیار مطلوب است. براساس اطلاعیه سازمان کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون روی عدد 49 قرار دارد؛ پاک

با این حال همچنان شهرستان ری با شاخص 105 هوای نامطلوبی پیش رو دارد.

از شهرستان ری به عنوان آلوده ترین منطقه تهران یاد می شود و در طول دوره آلودگی هوای تهران در پاییز امسال این منطقه با شاخص 200 بالاترین میزان آلودگی در بین ایستگاه‌ها بوده است.

47235




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳ روز به زمستان ۹۵، هوای پاک در تهران/ آسمان ری همچنان تیره ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..