تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش وزارت ورزش به لغو دیدار ایران و کانادا: ١٠ میلیون دلار غرامت می‌خواهیم

ساعتی پیش فدراسیون فوتبال کانادا به صورت یکطرفه دیدار بازی دوستانه ایران و تیم ملی این کشور که قرار بود در ونکوور برگزار شود را لغو کرد.

 معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به لغو یک‌طرفه دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران برابر کانادا از سوی این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا، سینا کلهر روز پنجشنبه در توییتی نوشت: لغو یک‌جانبه دیدار ایران و کانادا از سوی فدراسیون کانادا یک بار دیگر نشان داد که شعار سیاسی نبودن ورزش پوششی است برای منافع کشورهای غربی. فدراسیون فوتبال ایران طبق قرارداد درخواست غرامت ۱۰میلیون دلاری لغو یک‌طرفه بازی را از طریق مجاری قانونی پیگیری خواهد کرد.

بازی ایران و کانادا قرار بود روز ۵ ژوئن (۱۵ خردادماه) برگزار شود.

ساعتی پیش فدراسیون فوتبال کانادا به صورت یکطرفه دیدار بازی دوستانه ایران و تیم ملی این کشور که قرار بود در ونکوور برگزار شود را لغو کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش وزارت ورزش به لغو دیدار ایران و کانادا: ١٠ میلیون دلار غرامت می‌خواهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..