تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تایید ساخت دزدان دریایی کاراییب ۶ بدون جانی دپ؛ مارگو رابی “جک گنجشکه” می‌شود!

جانی دپ ، بازیگر اصلی فیلم های سینمایی دزدان دریایی کاراییب در نقش جک اسپارو (جک گنجشکه) ، در نسخه ۶ این فرنچایز با بازیگر دیگری که احتمالا زن است جایگزین می شود!

بالاخره شایعات به پایان رسید و جری بروکهایمر، تهیه کننده سریال دزدان دریایی کارائیب، جایگزین رسمی دپ را تایید کرد. بنابراین، در دزدان دریایی کاراییب ۶ جانی دپ دیگر کاپیتان جک اسپارو نیست.

جانی دپ و جری بروکهایمر

پس از هیاهو و اتهامات همسر سابق جانی دپ، امبر هرد ، مبنی بر اینکه جانی دپ، بازیگر افسانه‌ای (سوئینی تاد، ادوارد دست قیچی) بارها در طول ازدواج پرمخاطره‌شان هنرپیشه آکوامن (۲۰۱۸) را مورد تجاوز فیزیکی قرار داده بود، باعث شد تا هالیوود جانی دپ را در لیست سیاه قرار دهد.

تقریباً یک شبه، جانی دپ واقعا در زمره دشمنان عمومی (۲۰۰۹) قرار گرفت و تمام اعتبار خود را برای آثار ویلی وانکا (۲۰۰۵) و اد وود (۱۹۹۴) از دست داد. طبق گزارش ها، شرکت والت دیزنی قبل از اینکه جانی دپ بتواند علناً از نام و اعتبار خود دفاع کند، به کاپیتان محبوب خود جک اسپارو پشت کرد.

گزارش‌هایی مبنی بر عدم حضور دپ در دزدان دریایی کارائیب ۶ منتشر شده است. این در حالی است که دیسنی هنوز هم از تصویر و شباهت جانی دپ برای محصولات جدید جک اسپارو استفاده می‌کند و همچنین این مرد را در جاذبه‌های معروف دزدان دریایی کارائیب در پارک‌های دیزنی نشان می‌دهد، اما دیزنی رسماً خود شخص دپ را برای همیشه کنار گذاشته است.

مارگو رابی

جری بروکهایمر تایید کرد که در حال ساخت فیلمنامه ای برای فیلم «دزدان دریایی کارائیب» با بازی مارگو رابی ، بازیگر نقش هارلی کویین در جوخه انتحار، هستند.

بروکهایمر در یکی از مصاحبه های خود تأیید کرد که آنها فعالانه روی دو فیلمنامه Pirates 6 کار می کنند. یکی با مارگو رابی و یکی بدون او. وقتی از بروکهایمر پرسیده شد که آیا کاپیتان جک اسپارو بازخواهد گشت، پاسخ داد:

«در این مرحله نه. آینده هنوز مشخص نشده است.»

جری بروکهایمر، خالق فرنچایز دزدان دریایی، که از ابتدا با شخصیت کاپیتان جک جانی دپ همراه بود، به تازگی تایید کرد که «آنها در حال ساخت فیلمنامه ای» برای مارگو رابی (بازیگر گرگ وال استریت، پرندگان شکاری) هستند.

«در اینجا هیچ حدس و گمانی وجود ندارد؛ دیزنی جانی دپ را در نقش کاپیتان جک اسپارو برنمی‌گرداند.»

در پی برگزاری جلسات داغ افترا بین آقای دپ و خانم هرد در فیرفکس ویرجینیا، جانی دپ فاش کرد که چاقوی دیزنی تا چه حد او را در مورد فیلم دزدان دریایی کارائیب زخمی کرده است. او علناً اعلام کرد که هرگز به این نقش باز نخواهد گشت.

علاوه بر این، جانی دپ در دادگاه بیان کرد که چگونه امکان دارد دیزنی همچنان به فروش کالا با جک اسپارو ادامه دهد و در عین حال به شخص بازیگرش پشت کند؟

«آنها شخصیت من را حذف نکردند، فروش عروسک های کاپیتان جک اسپارو را متوقف نکردند و دست از فروش چیزی برنداشتند. فقط می خواستند چیزی  که به شخص من مربوط است را حذف کنند.»

در حالی که هنوز تایید نشده است که مارگو رابی چگونه در سریال دزدان دریایی کارائیب بازی خواهد کرد، اما واضح است که او شخصیت جدید جک اسپارو است اما ذاتا نقش را به طور کامل به عهده نمی گیرد.

بیش از دو سال است که اخبار و شایعات در مورد تصاحب فرنچایز دزدان دریایی توسط مارگو رابی منتشر شده است، اما اینکه جری بروکهایمر اعلام کند که دپ رسماً از صحنه خارج شده است، آخرین میخ در تابوت بود.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

هر آنچه که در مورد بازیگران و داستان فیلم Pirates of the Caribbean 6 می دانیم

حمایت بازیگران و تهیه کننده فیلم های Pirates of the Caribbean از بازگشت جانی دپ

روایت قرص اکستازی خوردن جانی دپ در هنگام ساخت فیلم دزدان دریایی کاراییب

دستمزد در نظر گرفته شده برای جانی دپ در «دزدان دریایی کاراییب ۶» چقدر بود؟

جانی دپ و امبر هرد هر کدام چقدر ثروت دارند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تایید ساخت دزدان دریایی کاراییب ۶ بدون جانی دپ؛ مارگو رابی “جک گنجشکه” می‌شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..