تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش نوید محمدزاده به بوسه جنجالی او و فرشته حسینی در جشنواره کن + ویدیو

در جریان فرش قرمز جشنواره کن برای سلبریتی های ایران و به طور خاص بازیگران و عوامل تولید فیلم «برادران لیلا» که نوید محمدزاده در آن بازی می کند، بوسه بی سابقه نوید و همسرش فرشته حسینی بسیار خبرساز شد. در جریان نشست خبری فیلم «برادران لیلا»، نوید محمدزاده به سوال خبرنگاران در این مورد واکنش نشان داده و این کار را در راستای قدردانی از همسرش و احترام به عشق توصیف کرد. نوید محمدزاده در مورد بوسه او و فرشته حسینی گفت:

درباره آن بوسه باید بگویم که زنم است و دوست داشتم ماچش کنم. به نظرم واکنش‌ها به این ماجرا هم بیشتر مثبت بوده است. واقعیتش در دوره‌ای که زندگی می‌کنیم، به نظرم واجب است که به عشق احترام بگذاریم.

در شرایط امروزی، آدم‌ها با هم مهربان نیستد، برخورد خوبی با یکدیگر ندارند، حواس‌شان به یکدیگر نیست. من وظیفه‌ام بود که حتما از کسی که باعث شد زندگی من آرامش داشته باشد، قدردانی کنم.

از اوایل سال گذشته حرف و حدیث‌های بسیاری پیرامون رابطه عاشقانه این دو بازیگر محبوب سینمای ایران که در سریال قورباغه با یکدیگر هم‌بازی بودند وجود داشت و سرانجام تیرماه گذشته این دو ازدواج کردند. نوید محمدزاده و فرشته حسینی همواره از هر فرصتی برای ابراز علاقه به یکدیگر استفاده می‌کنند؛ چه در شبکه‌های اجتماعی و چه هنگام دریافت جایزه از جشنواره‌ها. اما خبر رابطه ی عاشقانه ی این دو بازیگر جوان برای بسیاری از مخاطبان عجیب نبود، چرا که آن ها از مدتی قبل به دلیل پوشیدن لباس های مشابه خبرساز شده بودند. شباهت لباس های نوید محمدزاده و فرشته حسینی به یکدیگر از چشم کاربران تیزبین فضای مجازی پنهان نمانده بود و اینگونه شد که حرف و حدیث هایی درباره ی رابطه ی آن ها به وجود آمد.

نوید محمد زاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه با یکدیگر همبازی بودند که در شبکه نمایش خانگی پخش شد و نویسندگی و کارگردانی آن را هومن سیدی برعهده داشت.

بیشتر بخوانید:

نوید محمدزاده و فرشته حسینی ازدواج کردند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش نوید محمدزاده به بوسه جنجالی او و فرشته حسینی در جشنواره کن + ویدیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..