تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئول حادثه ترور اخیر در تهران مشخص شد

مسئول حادثه ترور اخیر در تهران مشخص شد ​روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به ترور شهید حسن صیاد خدایی اعتراف کرده است. 23 سیاسی 1401/03/05 نیویورک تایمز: اسرائیل به ترور شهید صیاد خدایی اعتراف کرد


روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرد به گفته یک مقام اطلاعاتی که از ارتباطات میان آمریکا و اسرائیل مطلع شده است، اسرائیل به مقامات آمریکایی اطلاع داده که  این ترور را انجام داده است.

این رسانه آمریکایی نوشت: سخنگوی نخست وزیری  اسرائیل از اظهار نظر در مورد این قتل خودداری کرده است. اما به گفته یک مقام اطلاعاتی که از  ارتباطات میان آمریکا و اسرائیل مطلع شده است، اسرائیل به مقامات آمریکایی اطلاع داده که  این قتل را انجام داده است.

نیویورک تایمز  ادامه داد: برنامه ریزی برای هدف قرار دادن سرهنگ خدایی  احتمالا حداقل به ماه جولای ۲۰۲۱ بر می گردد.

نیویورک تایمز نوشت: برخی از تحلیلگران ایرانی گفته اند  که این اقدامات و اتهامات اسرائیل علیه ایران  با هدف جلوگیری از موافقت آمریکا با حذف نام سپاه از فهرست موسوم به سازمان های تروریستی خارجی و در نتیجه جلوگیری از توافق برای احیای برجام انجام می شود.

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره ترور شهید مدافع حرم حسن صیاد خدایی در تهران در مقابل منزلش گفت: ما گزارش ها را مشاهده کرده ایم. ما هیچ نقش و دخالتی در کشتن (ترور) این فرد نداشته ایم.

استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل متحد در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه موضع و واکنش سازمان ملل درباره ترور شهید مدافع حرم حسن صیاد خدایی در تهران چیست؟ گفت: ما همیشه مخالف قتل های فرا قضایی بوده ایم.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئول حادثه ترور اخیر در تهران مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..