تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار وزیران خارجه ایران و پاکستان در حاشیه اجلاس داووس

به گزارش خبرآنلاین، وزرای خارجه دو کشور با اشاره به لزوم افزایش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی میان ایران و پاکستان، در خصوص تلاش متمرکز جهت ارتقاء همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری تفریحی و زیارتی، انرژی، حمل و نقل و ترانزیت توافق نمودند.

امیرعبداللهیان و بلاوال بوتو زرداری همچنین در خصوص رایزنی‌های نزدیک سیاسی دو کشور در موضوع افغانستان، تحولات شبه قاره و برخی دیگر از موضوعات منطقه ای و بین‌المللی نیز به گفت‌وگو پرداختند.

در این دیدار وزیر خارجه پاکستان ضمن تقدیر و تشکر از جمهوری اسلامی ایران به دلیل اعزام هواپیمای آتش‌نشانی به مناطق درگیر آتش‌سوزی در این کشور، از دعوت امیرعبداللهیان از ایشان جهت سفر به تهران استقبال نمود.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار وزیران خارجه ایران و پاکستان در حاشیه اجلاس داووس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..