تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقبا در جنب‌وجوش، فدراسیون و اسکوچیچ در خواب!

مقایسه مسیر آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی روسیه با آن چه این روز‌ها برای تیم ملی اتفاق افتاده نشان می‌دهد که نمی‌توان امید چندانی به حضور قدرتمند تیم ملی در جام جهانی داشت.

آفتاب‌‌نیوز :

«این روزها که فدراسیون فوتبال ما در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌برد و با سرپرست اداره می‌شود، وضعیت آماده‌سازی تیم ملی هم باعث نگرانی فوتبال‌دوستان و اهالی فوتبال شده است. مقایسه مسیر آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی روسیه با آن چه این روزها برای تیم ملی اتفاق افتاده نشان می‌دهد که نمی‌توان امید چندانی به حضور قدرتمند تیم ملی در جام جهانی داشت.

کارلوس کی‌روش که به سختگیری در فوتبال کشورمان مشهور شده بود، می‌دانست در جام جهانی با گفتاردرمانی و مصاحبه در رسانه‌ها نمی‌توان تیم ملی را مقابل اسپانیا، پرتغال و مراکش به موفقیت رساند و حتی خطر زنگ تفریح شدن تیم ملی مقابل حریفان وجود داشت. به همین دلیل کارلوس کی‌روش با سختگیری‌های منحصربه‌فردش از فدراسیون فوتبال خواست که برنامه آماده‌سازی او موبه‌مو اجرا شود و همین سختگیری باعث شد تا تیم ملی فوتبال ایران بعد از صعود به جام جهانی ۱۰ دیدار دوستانه برگزار کند. توگو، روسیه، پاناما، ونزوئلا، سیرالئون، تونس، الجزایر، ازبکستان، ترکیه و لیتوانی رقبای تدارکاتی ایران در مسیر جام جهانی روسیه بودند.

در آن مقطع زمانی با سختگیری‌های کی‌روش برنامه آماده‌سازی موبه‌مو اجرا شد و تیم ملی از دقیقه به دقیقه بازه زمانی فیفادی‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کرد اما حالا در آستانه فیفادی ۱۶ روزه هیچ بازی تدارکاتی برای تیم ملی قطعی نشده و جالب اینجاست که دراگان اسکوچیچ کوچک‌ترین اعتراضی به شرایط موجود ندارد! در حالی که اکنون شاهد هیچ برنامه مشخص و مدونی از آماده‌سازی تیم ملی فوتبال کشورمان نیستیم سرمربی تیم ملی به چسباندن عکسی از تیتر تحقیرآمیز روزنامه سان در دفتر کارش بسنده کرده و سرپرست فدراسیون نیز به همراه استیلی سرگرم جلسات بی‌نتیجه هستند و در این بین اعضای هیات‌رئیسه هم از برنامه آماده‌سازی منظم برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت می‌کنند!

در این شرایط صحبت‌کردن از موفقیت تیم ملی در گروه دوم جام جهانی که اصلا گروه آسانی نیست، فقط و فقط خوش‌بینی افراطی است! فوتبال ایران در حالی پا به جام جهانی می‌گذارد که چشم به درخشش ستارگانی همچون طارمی، آزمون، علیرضا جهانبخش و ... دوخته است اما گاهی صرفا دیدن نیمه پر لیوان می‌تواند به مراتب خطرناک‌تر از دیدن نیمه خالی لیوان باشد. در فوتبال روز دنیا حتی قرارگرفتن بهترین و آماده‌ترین بازیکنان جهان، بدون برنامه‌ریزی و مدیریت درست هیچ نتیجه‌ای جز شکست ندارد!»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقبا در جنب‌وجوش، فدراسیون و اسکوچیچ در خواب!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..