تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه حلقه وصل مردم و حاکمیت است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: امام جمعه حلقه وصل مردم و حاکمیت است.

امام جمعه حلقه وصل مردم و حاکمیت استبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه بخش قلعه‌قاضی، افزود: شهر قلعه‌قاضی دارای ظرفیت بالایی سرمایه انسانی است که سرمایه‌های اقتصادی و فرهنگی را به حرکت در می‌آورد.
وی گفت: سرمایه نیروی انسانی هر منطقه، تاثیرگذارترین و مهم‌ترین ظرفیت آن منطقه محسوب می‌شود که خوشبختانه قلعه‌قاضی از این سرمایه برخورداری خوبی دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با بیان این نکته که نماز جمعه دارای ۲ لایه است، افزود: یکی از جنبه‌های نماز جمعه اتصال به ولایت است به نوعی که مشروعیت امام جمعه در خطبه خوانی به ولایت بسته است و بدون اذن ولایت، مشروعیتی وجود ندارد.

بیشتربخوانید: خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس ۲۳ اردیبهشت
امام جمعه بندرعباس با اشاره به این نکته که نماز جمعه از شئون حاکمیت دینی و اسلامی است، گفت: یکی از وظایف امام جمعه، تبیین سیاست‌های کلی نظام، تبیین اندیشه‌های رهبری فرزانه و امید بخشی به جامعه است.
نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که یک لایه دیگر نماز جمعه به مردم متصل است، گفت: نماز جمعه در واقع حلقه اتصال مردم به حاکمیت نظام اسلامی است که امام جمعه باید در این حوزه وظایف خود را به درستی انجام دهد و مشکلات مردم را ببیند و به طریق مقتضی تذکرات لازم را ارائه کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، نماز جمعه را یکی از معجزات انقلاب اسلامی دانست و افزود: امام جمعه باید به عنوان نماینده حاکمیت، ارتباط خود با مردم را تقویت کند تا بتواند به عنوان حلقه وصل مردم ولایت نقش ایفا کند.
وی با ذکر این نکته که این منطقه در آینده ظرفیت تبدیل شدن به شهرستان را دارد، گفت: اطلاع دارم که در دولت سیزدهم اقدامات خوبی انجام شده است و امیدوارم اقدامات خوبی در این زمینه صورت بگیرد.
نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان، ابراز کرد: اگر ارتقاء جایگاه قلعه‌قاضی در دستور کار قرار بگیرد به رشد و بالندگی کل منطقه کمک می‌کند.
وی افزود: امروز استان هرمزگان اگر بخواهد توسعه را تجربه کند، باید مناطقی که ظرفیت ارتقاء را دارند، رشد و گسترش پیدا کنند.
در پایان این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین معنوی بعنوان امام جمعه جدید قعله قاضی معرفی و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین حاجبی امام جمعه سابق قلعه قاضی تقدیر شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه حلقه وصل مردم و حاکمیت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..