تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله سعودی ها به شهرهای یمن

به گزارش افکارنیوز،

جنگنده های سعودی آمریکایی، هشت بار به دو منطقه مندبه و الثعبان در شهرک باقم استان صعده حمله کردند.

این در حالی است که جنگنده های سعودی امروز جمعه بیش از سی بار به مناطق مختلف در استان های صعده و صنعاء و الحدیده در یمن حمله کرده اند.

جنگنده های متجاوز سعودی جاده ای در شهرک الخوخه استان الحدیده را بمباران کردند که بر اثر آن این راه ارتباطی مسدود شد.

همچنین نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در واکنش به ادامه جنایت های سعودی‌ها، تجمعات مزدوران سعودی در منطقه جبل النبیع در منطقه حمیر شهرک مقبنه واقع در استان تعز یمن را به وسیله چندین گلوله خمپاره هدف قرار دادند. 

المسیره در خبری دیگر از کشته و مجروح شدن سیزده تن از مزدوران سعودی بر اثر انفجار یک مین به وسیله یک خودروی نظامی آنان در شهرک الغیل استان جوف یمن خبر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله سعودی ها به شهرهای یمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..