تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معیارهای مهم برای انتخاب شغل مناسب

نسترن یاری در همایش از دانشجویی تا کارآفرینی در دانشگاه خوارزمی که هم اکنون در حال برگزاری است، گفت: هدف از زندگی و شناخت مسیر درست باعث می شود تا انتخاب شغل صحیحی داشته باشیم.

مدرس کسب و کار گفت: به قول سقراط (زمان بگذار تا خودت را بشناسی)، این جمله کمک زیادی به انتخاب شغل افراد خواهد کرد.

او افزود: در ژاپن افراد بالای ۱۰۰ سال با شادی زندگی می کنند و به فعالیت مشغول هستند که این موضوع به دلیل این است که علاقه شخصی خود را پیدا کرده اند‌.

به گفته یاری، تمام فعالیت ها، اهداف و تصمیماتی که در زندگی می گیریم باید شامل ۴ اولویت مهم مانند علاقه، مهارت، هزینه و نیاز جامعه است.

او گفت: خانواده ها خیلی اوقات به درست و غلط فرزندان را تشویق به رشته ای می کنند که در آن تخصص و در نهایت درآمد کسب کنند، به همین علت از قدیم جذب رشته های مهندسی و پزشکی می شدیم تا بتوانیم درآمد سریعی از آن کسب کنیم.

یاری گفت: افرادی که تنها هزینه های کسب و کار برای آنها حائز اهمیت است، هیچ وقت نمی توانند آرامش خاطر مناسبی داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معیارهای مهم برای انتخاب شغل مناسب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..