تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانیتور گیمینگ ۳۴ اینچی MSI با فناوری QD-OLED و نرخ نوسازی ۱۷۵ هرتز معرفی شد

MSI در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۲، مانیتور گیمینگ پرچم‌دار جدید خود موسوم به MEG 342C QD-OLED را رونمایی کرد. این مانیتور منحنی که به پنل ۳۴ اینچی QD-OLED مجهز است، برای سهولت استفاده‌ی گیمرها و محدود‌کردن فشار گردن و غوطه‌ورکردن بیشتر کاربران هنگام اجرای بازی طراحی شده است.

پیش‌از‌این، خبر معرفی سری جدید مانیتورهای گیمینگ UltraGear ال‌جی را پوشش دادیم؛ مانیتورهایی که از پنل‌های 4K Nano IPS استفاده می‌کننند و با کمک فناوری Polarizer Advanced True Wide (ATW) رنگ‌هایی بسیار واقعی را نمایش می‌دهند. درواقع، QD-OLED فناوری کوانتوم‌دات سامسونگ را با فناوری پنل‌های OLED ترکیب می‌کند. به‌گفته‌ی سامسونگ، QD-OLED می‌تواند درمقایسه‌با پنل‌های OLED کنونی ال‌جی کیفیت رنگ بهتری را حتی در روشنایی زیاد ارائه دهد.

MEG 342C؛ اولین نمایشگر منحنی گیمینگ با فناوری QD-OLED

به‌گزارش Wccftech، درحال‌حاضر مانیتور جدید MSI MEG 342C QD-OLED بهترین مانیتور گیمینگ خمیده با نسبت تصویر ۲۱:۹ است. وضوح تصویر این محصول UWQHD (معادل ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) است و از انحنای 1800R بهره می‌برد. رنگ‌ها در این محصول به‌طور پیش‌فرض در کارخانه کالیبره شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که دقت رنگ استاندارد صنعت Delta E ≤2 را برآورده کند.

ترکیب فناوری کوانتوم‌دات با پنل‌های OLED با بهترین استاندارد رنگی انحصاری MSI موسوم به QD Premium Color مطابقت دارد و از فناوری MSI True Color و حالت انحصاری رنگی Premium پشتیبانی می‌کند. نمایش رنگ‌ها در MEG 342C QD-OLED بسیار دقیق است و تا ۹۹٫۳ درصد گستره‌ی رنگی Adobe RGB و ۹۷٫۸ درصد DCI-P3 و ۱۳۹٫۱ درصد sRGB را پوشش می‌کند که آن را به گزینه‌ای جذاب برای بازی واقعی و سرگرمی‌های دیگر تبدل می‌کند.

مانیتور MEG 342C QD-OLED شرکت MSI

یکی از قابلیت‌های مهم مانیتور جدید MSI نرخ تأخیر پاسخ‌گویی ۰٫۱ میلی‌ثانیه‌ای و پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۷۵ هرتز است که درمقایسه‌با نمونه‌های رقیب در جایگاه بالاتری قرار دارد. این محصول با بهره‌گرفتن از طراحی منحصر‌به‌فرد MSI، نه‌تنها نیازهای سخت‌افزاری را برآورده می‌کند؛ بلکه ازنظر زیبایی‌شنایی فنی و شخصی گیمرها نیز محصولی جذاب است. MEG 342C QD-OLED عضوی از خانواده‌ی مانیتورهای گیمینگ پرچم‌دار سری MEG شرکت MSI است.

این محصول طراحی زیبا و ظریفی دارد و با استفاده از پردازنده‌ی هوشمند داخلی ازنظر سخت‌افزار و نرم‌افزار بسیار یکپارچه است. امکان کنترل از راه‌دور این مانیتور با گوشی‌های هوشمند نیز وجود دارد که شامل حذف نویز با هوش مصنوعی Sound Tune، تنظیم دمای نور و رنگ براساس عملکرد روشنایی هوشمند و... است.

همچنین، گیمرها می‌توانند پروفایل‌های ازپیش‌تنظیم‌شده روی این محصول را انتخاب کنند. امکان دسترسی به قابلیت‌هایی مثل تصویردرتصویر، تعویض پروفایل و عملکرد KVM نیز فقط با چند کلیک ازطریق برنامه‌ی Gaming OSD دردسترس کاربران است.

مانیتور MEG 342C QD-OLED شرکت MSI

مقاله‌های مرتبط:

MSI تاریخ عرضه یا قیمت مانیتور جدید MEG 342C QD-OLED را اعلام نکرده است؛ بااین‌حال، پیش‌بینی می‌شود این محصول با مانیتور Alienware 34 QD-OLED دل رقابتی شانه‌به‌شانه داشته باشند. در مقام مقایسه، مانیتور Alienware 34 QD-OLED که گواهی G-Sync Ultimate را هم دارد، درحال‌حاضر با قیمت ۱,۲۹۹ دلار فروخته می‌شود.

سامسونگ نیز مانیتور ۳۴ اینچی گیمینگ جدیدش موسوم به Odyssey G8QNB را که اولین‌بار در CES ۲۰۲۲ معرفی شد، با فناوری QD-OLED عرضه خواهد کرد. قیمت و تاریخ شروع فروش این مدل نیز هنوز مشخص نیست.

به‌احتمال زیاد در سال‌های آینده، روی‌آوردن شرکت‌های مخلتف به استفاده از فناوری کوانتوم‌دات OLED را شاهد خواهیم بود. این‌ در حالی است که نرخ نوسازی نمایشگرها نیز همچنان روبه‌افزایش است و هرروز محصولات بیشتر با استانداردهای جدیدتر سازگار می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانیتور گیمینگ ۳۴ اینچی MSI با فناوری QD-OLED و نرخ نوسازی ۱۷۵ هرتز معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..