تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس نقل و انتقالات را جمع کرد ؛ توافق زودهنگام سرخ‌ها با ۴ ستاره

پرسپولیس نقل و انتقالات را جمع کرد ؛ توافق زودهنگام سرخ‌ها با ۴ ستاره

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه‌های اخیر خود هرگونه فعالیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان را به پایان رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری موکول کرد تا این تیم دور از هرگونه حاشیه قرار بگیرد.

با این حال رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس راه متفاوتی را در پیش گرفته است. او با کسب اطلاع از لیست خرید یحیی گل محمدی سراغ چهار بازیکن لیگ برتری رفت که با تمام آنها نیز به توافق اولیه نیز رسیده است.

بازگشت تیم فوتبال امید از اردوی تدارکاتی عراق و همچنین پایان رقابت‌های لیگ برتر باعث رسمی شدن توافق پرسپولیس با چهار بازیکن لیگ برتری که سابقه حضور در باشگاه‌های اصفهانی را دارند، خواهند شد.

درویش با سه بازیکن دیگر هم مذاکراتی را آغاز کرده است اما منتظر پایان مسابقات و احتمال تغییر در لیست خرید گل محمدی است تا سهمیه جذب بازیکن از رقابت‌های فوتبال باشگاهی کشور را به طور کامل از دست ندهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس نقل و انتقالات را جمع کرد ؛ توافق زودهنگام سرخ‌ها با ۴ ستاره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..