تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش پیاده روی خانوادگی همراه با تشییع پیکر شهید در سمنان+تصاویر

همایش پیاده روی خانوادگی همره با تشییع پیکر 2شهید دوران مقدس در سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر، همایش پیاده‌روی خانوادگی همراه با تشییع پیکر مطهر 2شهید دوران دفاع مقدس در پارک کوهستان سمنان برگزار شد.
در این مراسم معنوی یاد و خاطره‌ی حماسه‌ی سوم خرداد همراه با تشییع پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس، اجرای رژه‌ی موتوری بسیجیان، برنامه‌های فرهنگی، غبارروبی مزار شهدای گمنام و اهدای جوایز و...در حاشیه‌ی پیاده‌روی خانوادگی، گرامی داشته شد؛
مهمان ویژه‌ی این برنامه، سردار نامی، از رزمندگان و جانبازان خوشنام عملیات بیت‌المقدس بود که صحنه‌هایی از این عملیات را روایت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش پیاده روی خانوادگی همراه با تشییع پیکر شهید در سمنان+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..