تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش محسوس دمای هوا طی امروز و فردا/ سامانه بارشی جدید از دوشنبه وارد کشور می شود

با نفوذ جریانات سرد شمالی طی دو روز آینده بتدریج بارش باران، برف و وزش باد و کاهش محسوس دما برای کل کشور بویژه نیمه شمالی کشور پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان براساس آخرین داده ها و تصاویر ماهواره و نقشه های پیش یابی با نفوذ جریانات سرد شمالی طی روز های شنبه و یک شنبه در استان های واقع در شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز بتدریج شمال شرق بارش باران و برف و وزش باد و کاهش محسوس دما برای کل کشور بویژه نیمه شمالی کشور پیش بینی می شود.

گفتنی است در آن مدت دریای خزر و خلیج فارس مواج خواهند بود.

شدت بارش طی روز های شنبه و یک شنبه در استان های اردبیل، گیلان و برخی نقاط استان مازندران و گلستان است، ضمن اینکه از روز دوشنبه سامانه بارشی دیگری از شمال غرب و غرب وارد کشور خواهد شد.

برهمین اساس در روز دوشنبه برای استان های واقع در شمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس مرکزی وغرب سواحل دریای خزر بارش باران و برف، وزش باد و تداوم کاهش دما پیش بینی می شود.

کاهش محسوس دمای هوا طی امروز و فردا/سامانه بارشی جدید از دوشنبه وارد کشور می شود کاهش محسوس دمای هوا طی امروز و فردا/سامانه بارشی جدید از دوشنبه وارد کشور می شود
کاهش محسوس دمای هوا طی امروز و فردا/سامانه بارشی جدید از دوشنبه وارد کشور می شود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش محسوس دمای هوا طی امروز و فردا/ سامانه بارشی جدید از دوشنبه وارد کشور می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..