تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وینگر سپاهان در رادار پرسپولیس

به گزارش رکنا، با وجود اینکه 2 هفته مانده تا پایان لیگ برتر، شایعاتی در خصوص نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی به راه افتاده و هر روز یک نام جدید برای پیوستن به این تیم یا جدایی مطرح می‌شود.

در جدیدترین مورد، بحث پیوستن فرشاد احمدزاده به پرسپولیس در صدر اخبار این روزهای این باشگاه سرخپوش تهرانی قرار گرفته است. فرشاد احمدزاده که پیش از این سابقه پوشیدن پرسپولیس را در کارنامه دارد و همراه با این تیم به افتخاراتی نیز دست یافته بود، بار دیگر مورد توجه این باشگاه تهرانی برای فصل آینده قرار گرفته است.

نکته جالب اینکه در خصوص قرارداد این بازیکن با باشگاه سپاهان ابهامات زیادی وجود دارد که آیا مدت زمان قرارداد او با زرد پوشان اصفهانی یک ساله منعقد شده یا 2 ساله اما چیزی که مشخص است اینکه اگر مدت زمان قرارداد این هافبک 2 ساله باشد هنوز یک فصل دیگر از مدتش باقیمانده و در این صورت جذب او کار سختی برای پرسپولیس خواهد بود اما چنانچه مانند سروش رفیعی در پایان فصل بازیکن آزاد شود جذب او برای این تیم کار چندان سختی نخواهد بود.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وینگر سپاهان در رادار پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..