تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژه برنامه فتح خرمشهر و شهادت امام صادق (ع) در جوار شهدای گمنام پیشوا

ویژه برنامه فتح خرمشهر و شهادت امام صادق (ع) در جوار شهدای گمنام پیشوا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما استان تهران: ویژه برنامه فتح خرمشهر و ایام شهادت امام جعفرصادق علیه السلام، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار و با حضور مسئولین و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت و حضور پرشور عموم مردم و بسیجیان در سالن سرپوشیده شهدای گمنام شهرستان مقدس پیشوا برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در مراسم بزرگداشت فتح خرمشهر در سالن شهدای گمنام شهرستان پیشوا گفت: امروز جراحی اقتصادی که برای ذات انقلاب است دیگر بحث رفاه نیست بحث قوی شدن اقتصادی جمهوری اسلامی به نوعی است که به مرحله‌ای می‌رسد که کل جریان مقاومت دنیا را پشتیبانی کند خداوند متعال این امکانات را در اختیار ما گذاشته است، ولی دشمن آمده بود کاری کند که این امکانات در مسیر خود قرار نگیرد وظیفه همه ما امروز جهاد تبیین است.

وی افزود: نسبت به دیگر شهدای ترور شهید حسن صیاد خدایی بنده خیلی اذیت شدم به دلیل این که مقابل چشم اهل بیتش به شهادت رسید خداوند ان شاالله به خانواده ایشان صبر عنایت کند.
این مراسم به همت پایگاه بسیج شهدا حوزه بسیج شهیدهمت، کانون بسیج پیشکسوتان و هیئت بسیجیان انصارالحسین (ع) برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژه برنامه فتح خرمشهر و شهادت امام صادق (ع) در جوار شهدای گمنام پیشوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..