تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع آوری ماینرهای غیر مجاز از یک منزل در قم

سرهنگ حبیب اله منصوری متین،جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قم گفت: در پی گزارش واصله مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک منزلی در شهرستان قم بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او گفت: ماموران پس از حصول اطمینان از موضوع با هماهنگی قضایی و با حضور نماینده حراست اداره برق استان به محل اعزام و در بازرسی از منزل موصوف تعداد ۴ دستگاه ماینر را کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قم با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ منصوری متین در پایان گفت: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی طبق قانون برخورد جدی می‌کند و از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با موارد مشابه از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ موضوع را گزارش کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع آوری ماینرهای غیر مجاز از یک منزل در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..