تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادگاری‌های شهدای روحانیت کشور در قم به نمایش درآمد

در نمایشگاه تعهد سرخ از حجره تا سنگر ۳۱ استان کشور به همراه ۱۹ مرکز و نهاد فرهنگی ۵۰ غرفه نقش جامعه روحانیت را در دوران مبارزه با طاغوت و رژیم ستم شاهی، جنگ تحمیلی و نقش آفرینی روحانیون در بحران‌های مختلف مانند سیل، زلزله و شیوع ویروس کرونا به تصویر کشیده و در معرض دید عموم قرار داده اند.

در این نمایشگاه هر استان با نشانی از شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان روحانیت حاضر شده اند و تولیدات فرهنگی خود شامل کتاب، نرم افزار‌های شهدای روحانیت، پوستر، عکس و تمبر را به نمایش گذاشته اند.

نمایشگاه تعهد سرخ از حجره تا سنگر به تصویر کشیدن گوشه‌ای از حضور، پایداری و استقامت و مبارزه جامعه روحانیت دوشادوش سایر اقشار کشورمان در دفاع از دین و میهن اسلامی است.

این نمایشگاه که از ۳۱ اردیبهشت در طبقه دوم مصلای قدس قم دایر است تا ۱۰ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادگاری‌های شهدای روحانیت کشور در قم به نمایش درآمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..