تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۵

فرادید| بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۵ خردادماه ۳ نفر اعلام شد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۴۱ هزار و ۲۹۶ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۹۹ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۴۱ هزار و ۱۲۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۶۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۲ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۵۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۵۸۹ هزار و ۲۴ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۵۲۹ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۸۹۶ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد یک هزار و ۶۴۹ نفر در یک روزبه تعداد شش میلیون و ۳۰۶ هزار و ۸۱ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۴۹۹ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۴۴۴ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است).

۱. آمریکا یک‌میلیون و ۳۰ هزار و ۴۱۵ نفر (۳۱۷ نفر)

۲. برزیل ۶۶۶ هزار و ۱۱۲ نفر (۱۵۷ نفر)

۳. هند ۵۲۴ هزار و ۵۰۷ نفر (۱۸ نفر)

۴. روسیه ۳۷۸ هزار و ۵۱۶ نفر (۹۳ نفر)

۵. مکزیک ۳۲۴ هزار و ۷۶۸ نفر (بدون فوتی)

۶. پرو ۲۱۳ هزار و ۱۲۲ نفر (۱۲ نفر)

۷. انگلستان ۱۷۷ هزار و ۲۲۱ نفر (۹۲ نفر)

۸. ایتالیا ۱۶۶ هزار و ۱۲۷ نفر (۱۳۷ نفر)

۹. اندونزی ۱۵۶ هزار و ۵۴۸ نفر (پنج نفر)

۱۰. فرانسه ۱۴۸ هزار و ۵ نفر (۵۱ نفر)

۱۱. ایران ۱۴۱ هزار و ۲۹۳ نفر (۳ نفر)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..