تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزیدگان جشنواره ملی خوشنویسی «سواد قلم» تجلیل شدند

به گزارش رکنا از لرستان، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی خوشنویسی «سواد قلم» کوهدشت بزرگداشت استاد غلامحسین امیرخانی با حضور محمود سالاری، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی ـ هنری امید شهرستان کوهدشت برگزار و از صاحبان هفده اثر برتر این جشنواره تجلیل شد.

علی‌فرج خسروی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت و دبیر نخستین جشنواره ملی سواد قلم کوهدشت در این مراسم، گفت: با فراخوان جشنواره ۴۳۰ اثر از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که از بین آنها یکصد اثر برای بخش نمایشگاهی جشنواره انتخاب شد و از بین این یکصد اثر هفده اثر به مرحله حضوری‌نویسی راه یافتند.

در بخشی از این مراسم از استاد غلامحسین امیرخانی، پدر خوشنویسی معاصر و همچنین هفده منتخب نخستین جشنواره ملی خوشنویسی سواد قلم کوهدشت شامل هفت نفر در بخش نستعلیق ترکیبی و چلیپا، شش نفر در بخش سیاه‌مشق و چهار نفر در بخش نقاشی‌خط تجلیل شد و در حاشیه این مراسم نیز یکصد اثر برجسته راه یافته به بخش نمایشگاه جشنواره به نمایش گذاشته شد.

بنا بر این گزارش، در بخش نستعلیق ترکیبی چلیپا محمدتقی محرم‌زاده، پیمان سادات‌نژاد، حامد فقیهی، مصطفی عابدینی، سید علی‌رضا مطلبی، هادی آقایی و محمد سلطانی، در بخش سیاه‌مشق سلیمان میری، رسول آقامیری، روح‌اله شاکرمی، مرتضی مجتبایی، فرزاد مرادی و اصغر محمدی‌البرزی و در بخش جانبی نقاشی خط نیز حسین بهرامی، سجاد همتی، زهرا ملکی‌میرزایی و رحمان غلامی تجلیل شدند.

مهدی زکی پور/لرستان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزیدگان جشنواره ملی خوشنویسی «سواد قلم» تجلیل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..