تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارت عابربانک راز سارق خانه قلهک تهران را فاش کرد !

به گزارش رکنا، سرهنگ "  جلیل موقوفه ای  "  اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام یک فقره سرقت منزل در محله قلهک رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 124 قلهک بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران  در بررسی محل سرقت کارت عابربانکی را که متعلق به مالک منزل نبوده کشف می کنند  افزود: در بررسی های تخصصی و به عمل آمده مشخص شد کارت عابر بانک متعلق به سارق می باشد که در پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی  و با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر می کنند.

کشف اموال سرقت شده

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از داخل مخفیگاه متهم اموال سرقت شده منزل مال باخته به تعداد 40 قلم انواع لوازم منزل و فرش و تابلوهای قیمتی سرقتی کشف شد که متهم 35 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت منزل در محله قلهک با همدستی دو نفر دیگر از دوستان خود معترف شد   

سرهنگ موقوفه ای  با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را 5 میلیارد ریال اعلام کردند گفت: پرونده و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارت عابربانک راز سارق خانه قلهک تهران را فاش کرد !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..