تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا نوک آلت تناسلی مردان شبیه قارچ است؟

آلت تناسلی مردان در افراد مختلف سایزهای مختلفی داشته و از فردی به فرد دیگر ظاهر متفاوتی دارد. اما نوک آلت تناسلی همه مردان شکل خاصی داشته و شبیه قارچ است. اما چرا نوک آلت تناسلی انسان شبیه قارچ است در حالی که در دیگر جانوران شکل آن متفاوت است؟ یک پزشک در تیک تاک اکنون به دلیل قارچی شکل بودن نوک آلت تناسلی انسان اشاره کرده است. دکتر کاران راجان در این باره می گوید: «نظریه پشت چرایی قارچی شکل بودن نوک آلت تناسلی این است که آلت به عنوان ابزاری برای بیرون کشیدن و خارج کردن مایع منی رقبای عشقی تکامل یافته است. تئوری این بوده است که با هر بار فشار آلت تناسلی به درون واژن، برآمدگی نوک آن به خالی کردن وازن از هر رقیبی کمک کرده است. و به جای آن اسپرم خود را جایگزین می کند و بدین ترتیب اطمینان حاصل می شود که نسل او ادامه یافته و جایگاه اول را بدست می آورد».

چرا نوک آلت تناسلی مردان به شکل قارچ است؟

به دلیل داغ شدن بحث قارچی بودن شکل نوک آلت تناسلی انسان اکنون عبارت «آلت تناسلی قارچی شکل» (Penis mushroom shaped) در گوگل ترند شده است. این ایده در سال ۲۰۰۳ در مقاله ای نوشته پروفسور گوردون گالوپ از دانشگاه دولتی نیویورک مطرح شد. تیم پروفسور گالوپ، این تئوری را در آزمایشگاه بررسی کرده و پس از استفاده از مدل های واژینال و آلت تناسلی لاتکسی و ترکیب نشاسته و آب، محققان دریافتند که برآمدگی نوک آلت تناسلی مردان تنها با یک فار وارد شدن، بیش از ۹۰ درصد از منی را بیرون می آورد. پروفسور گالوپ در این باره می گوید: «ما این نطریه را مطرح کردیم که بدنبال رقابت برای فرزند دار شدن، مردان در طی تکامل دارای آلات تناسلی ساختارمندی شده اند که کارکرد آن بیرون کشیدن منی باقیمانده در واژن از دیگر مردان است. از این رو، آلت تناسلی مردان احتمالاً آن ها را قادر می سازد تا منی خود را جایگزین منی رقبایشان کنند».

چرا نوک آلت تناسلی مردان به شکل قارچ است؟

وی می گوید که مدارک نشان می دهد که زوجین رابطه جنسی پرانرژی تری خواهند داشت اگر مرد به خیانت همسرش مشکوک بوده یا زوجین برای مدتی (دوری های موقتی ناشی از اختلاف) از هم جدا بوده باشند. به گفته پروفسور گالوپ این موضوع می تواند به میل ناخودآگاه برای خلاص کردن شریک جنسی از هر گونه ردِ منی مردان رقیب بازگردد. ربکا بورش، همکار پروفسور گالوپ در این تحقیق می گوید: «آلت تناسلی بلندتر نه تنها مزیتی برای رها شدن منی در مناطق کمتر در دسترس واژن بوده است بلکه بلند بودن آلت با پر کردن و باز کردن دهانه رحم، بیرون کشیدن منی باقیمانده از دیگر مردان را به عنوان ابزاری برای به حداکثر رساندن احتمال پدر شدن تسهیل می کرده است». این تئوری به هزاران سال قبل باز می گردد که در آن زنان برای افزایش شانس باردار شدن با چندین مرد رابطه جنسی برقرار می کردند.

چرا نوک آلت تناسلی مردان به شکل قارچ است؟

در مورد بلندی آلت تناسلی نیز پزشکان می گویند که متوسط آلت در مردان در حالت تحریک نشده حدود ۹ سانتیمتر است و اگر آلت تناسلی کسی از این مقدار کمتر یا بیشتر باشد به معنای داشتن مشکل نیست. پزشکان می گویند که اندازه متوسط آلت در حالت نعوظ نیز بین ۱۳ تا ۱۸ سانتیمتر است. همچنین داشتن انحنا در آلت تناسلی به سمت پایین، بالا یا طرفین در هنگام نعوظ نیز کاملاً طبیعی است به شرطی که این انحنا خیلی زیاد نباشد. متخصصان روابط جنسی می گویند که زنان عمدتاً تنها از طریق دخول به ارگاسم نرسیده و به همین دلیل سایز آلت نمی تواند تاثیر زیادی در رضایت آن ها از رابطه جنسی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

آیا اندازه انگشت می تواند معیار مناسبی برای تعیین طول آلت تناسلی مردان باشد؟

آیا آلت تناسلی مردان استخوان دارد و ممکن است بشکند یا خیر؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا نوک آلت تناسلی مردان شبیه قارچ است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..