تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار کرونا در ایران|فوت 3 نفر در شبانه‌روز گذشته

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز 5 خردادماه 1401 و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، 217 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی و 41 نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید19 در کشور به 7 میلیون و 231 هزار و 99 نفر رسید.

در طول 24 ساعت گذشته، 3 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 141 هزار و 296 نفر رسید.

 تاکنون 7 میلیون 41 هزار و 125 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

609 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون 52 میلیون و 119 هزار و 588 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، صفر شهرستان در وضعیت نارنجی، 255 شهرستان در وضعیت زرد و 193 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار کرونا در ایران|فوت 3 نفر در شبانه‌روز گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..