تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی تمام زندانیان جرائم غیرعمد استان آذربایجان غربی توسط بنیاد مستضعفان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سید پرویز فتاح در سفر به آذربایجان غربی و در حاشیه جلسه با استاندار و مسئولان این استان با اشاره به کمک 300 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در دوران شیوع کرونا به این استان اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در طول شیوع کرونا، بیش از 300 میلیارد تومان به این استان کمک کرد که بخش عمده آن در منطقه چالدران که از مناطق هدف محرومیت زدایی بنیاد است هزینه شد.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه این بنیاد حدود 3 است که با هدف محرومیت زدایی در منطقه چالدران استقرار دارد، افزود: خوشبختانه طی این مدت کارهای خوبی در این منطقه انجام شده و امروز نیز با توجه به اینکه زمان خروج ما از این منطقه نزدیک شده است، مقرر شد تا بنیاد تمامی تعهدات و طرح های نیمه تمام خود در این منطقه را تکمیل کند و تعهدات جدیدی را نیز در حوزه آبرسانی تقبل کردیم و ان شاءالله به سرعت این طرح ها به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد با توجه به اتمام زمان حضورمان در چالدران، ما مطالعات خود را برای حضور در منطقه تکاب به عنوان منطقه جدید هدف بنیاد مستضعفان برای محرومیت زدایی آغاز کنیم و اقدامات ما در منطقه سردشت که پیش از این به عنوان منطقه ویژه ما انتخاب شده بود نیز ادامه دارد و به لطف خدا مقرر شد با حمایت بنیاد مستضعفان، اورژانس اجتماعی شهرستان سردشت تکمیل شود.

فتاح با اعلام خبر حمایت 20 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای تجهیز یک مرکز دیالیز در آذربایجان غربی نیز گفت: این مرکز به همت خیرین احداث شده و بنیاد مستضعفان تامین 20 میلیارد تومان از هزینه تجهیز این مرکز را تقبل کرد و ان شاءالله این مرکز تا شهریور ماه با ظرفیت 160 تخت دیالیز آماده خدمت به مردم خواهد بود.

به گفته رئیس بنیاد مستضعفان، این بنیاد علاوه بر این موارد، هزینه 30 میلیارد تومانی تامین لوله‌های «جی آر پی» برای یک مجتمع آبرسانی در این استان را عهده دار شد و این مجتمع تا یکسال آینده تکمیل و آماده بهره برداری خواهد بود.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه این بنیاد طی 2 ماه اخیر، 40 هزار بسته معیشتی را برای کمک به اقشار محروم این استان در سطح آذربایجان غربی توزیع کرده است، افزود: علاوه بر این ما برای کمک به حل مشکلات معیشتی، 5 میلیارد تومان را در اختیار بهزیستی و 5 میلیارد تومان را در اختیار کمیته امداد قرار دادیم تا برای حل مشکلات موردی مراجعین این نهادهای حمایتی هزینه شود.

وی با اشاره به ساخت 1400واحد مسکونی در قالب مسکن محرومان نیز، گفت: بنیاد مستضعفان در ساخت 1400 واحد مسکن محرومان در این استان مشارکت خواهد داشت و ان شاءالله این واحدها طی 2 سال تکمیل خواهد شد.

فتاح در ادامه با اعلام تکمیل سرمایه گذاری 380 میلیارد تومانی این بنیاد در حوزه صنایع نوشیدنی این استان که با هدف حمایت از باغداران و کشاورزان منطقه انجام شده، ادامه داد: از 2 سال قبل بنیاد مستضعفان سرمایه گذاری بزرگی به مبلغ 380 میلیارد تومان در حوزه صنایع نوشیدنی این استان کرد که خوشبختانه به واسطه این سرمایه گذاری، ظرفیت تولید آبمیوه در این کارخانه 2 برابر و ظرفیت تولید کنسانتره نیز حدود 60 اضافه شد که این افزایش ظرفیت، کمک قابل توجهی به تولید بیشتر محصولات کشاورزی و باغی در این منطقه  می‌کند.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان تا امروز اسناد حدود 3 هزار ملک را در قالب اسناد علوی به محرومان این استان و مالکان واقعی آنها به صورت رایگان واگذار کرده و تا پایان سال نیز بیش از 2300 ملک دیگر به ارزش 3 هزار میلیارد تومان به این افراد واگذار می‌شود، در خصوص اهدای زمین‌های بنیاد مستضعفان برای طرح مسکن محرومان در این استان نیز خاطرنشان کرد: ما در جلسه با مسئولان استان اعلام کردیم که آمادگی داریم 2 قطعه زمین به مساحت‌های 2.6 و 1.8 هکتار در شهرستان‌های این استان را برای خانه دار شدن اقشار نیازمند در اختیار طرح ملی مسکن قرار دهیم که در صورت ارائه مجوزهای لازم از سوی دولت، این اقدام انجام خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: علاوه بر این موارد با توجه به مذاکرات انجام شده با مسولان استان قرار شد بنیاد مستضعفان زمینه آزادی تمامی زندانیان جرائم غیرعمد استان را فراهم کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی تمام زندانیان جرائم غیرعمد استان آذربایجان غربی توسط بنیاد مستضعفان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..