تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونقش چشمگیر اعزام دانشجویان به اردوهای رضوی / حدود 40 هزار دانشجو تا پایان سال 95 به مشهد مقدس اعزام می شوند

مدیرکل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم از رونق چشمگیر اعزام دانشجویان به اردوهای رضوی خبر داد و گفت: تا پایان سال 95 حدود 40 هزار دانشجو به مشهد اعزام می شوند.

رونقش چشمگیر اعزام دانشجویان به اردوهای رضوی / حدود 40 هزار دانشجو تا پایان سال 95 به مشهد مقدس اعزام می شوندفضل الله ایرجی کجوری مدیرکل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اردوهای ترم تحصیلی آینده برای دانشجویان بیان کرد: اردوهای رضوی با رونق چشمگیری نسبت به سال گذشته 3 برابر شده و از نظر تعداد برگزاری این اردوها و تعداد شرکت کنندگان هم بسیار جلو هستیم.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم با اشاره به کیفیت برنامه ریزی ها برای اردوهای رضوی افزود: یکی از برنامه های متنوعی که برای اولین بار انجام شد اعزام دانشجویان متاهل از دانشگاه تربیت مدرس و اعزام دانشجویان غیرایرانی از دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین در دو گروه دختران و پسران بود.

وی ادامه داد: سال گذشته همچنین اردوهای وحدت را در اردوهای رضوی به منظور حضور دانشجویان اهل سنت داشتیم که امسال هم این اردوها رونق گرفته و دانشگاههای بیشتری داوطلب هستند.

ایرجی کجوری اظهار داشت: از آنجا که در مشهد مقدس ارتباط خوبی با سازمان های مختلف از جمله آستان مقدس رضوی برقرار کرده ایم می توانیم از برخی امکانات آنها هم استفاده کنیم و درواقع آنها علاقمندند دانشجویان بخصوص زیارت اولی ها از ان امکانات بهره ببرند. 

مدیرکل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه سال گذشته حدود 13 هزار نفر به اردوهای رضوی اعزام شدند، یادآور شد: تعداد این اعزام ها برای امسال از 16 هزار نفر عبور کرده و امیدواریم در بهمن ماه 95 تعداد را حداقل به دو برابر افزایش دهیم.

به گفته وی، تا پایان سال 95 تصور می کنیم که حداقل حدود 40 هزار نفر را بتوانیم به مشهد مقدس اعزام کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونقش چشمگیر اعزام دانشجویان به اردوهای رضوی / حدود 40 هزار دانشجو تا پایان سال 95 به مشهد مقدس اعزام می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..