تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاز‌ه‌ترین اخبار ریزش متروپل آبادان/ تاکنون ۱۸ فوتی ثبت شده است/ حضور نیرو‌های متخصص از سراسر کشور

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از تسنیم، در پی ریزش ساختمان ۱۰ طبقه متروپل در آبادان، از همان ساعات ابتدایی حادثه ستاد مدیریت بحران با حضور وزیر کشور در محل حادثه تشکیل و تصمیمات لازم برای نجات محبوسان احتمالی گرفته شده است.

فرماندار آبادان، در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت و آمار حادثه ساختمان متروپل آبادان اظهار داشت: بعد از ریزش قسمتی از برج‌های دوقلو متروپل در خیابان امیرکبیر آبادان و قرار گرفتن بخشی از آور در خیابان اصلی و جانبی ۱۸ نفر از هموطنان عزیزمان را از دست دادیم.

احسان عباسپور در ادامه ضمن تاکید براینکه هنوز آمار دقیقی از افراد مبحوس زیر آوار در دست نیست، افزود: همچنین تعداد ۳۷ نفر از عزیزان ما دچار جراحت شدند، که ۳۴ نفر از آن‌ها به صورت سرپایی مداوا شدند و به آغوش خانواده‌های خودشان بازگشتند.

فرماندار آبادان با بیان اینکه قسمتی از بنا در شرایط خطرناک ریزش قرار داشت گفت: در شرایط فعلی با دستور وزیر با توجه به عدم پایداری سازه دستور توقف یک ساعته آوار برداری انجام و استحکام بنا انجام شد.

احسان عباسپور افزود: بلافاصله بعد از استحکام سازه دوباره با سرعت و قدرت بیشتر شروع به آور برداری کردیم.

فرماندار ویژه آبادان گفت: تمام تلاشمان این است که استحکام را به حداکثر خودش برسانیم تا آوار برداری هر چه سریعتر به پایان برسد.

وی در ادامه از مردم آبادان تشکر کرد و گفت: از همه مردم عزیز ما که ابراز همدردی کردند که با عدم حضور خود در حادثه کمک کردند فرایند امداد رسانی ما به نحوه احسنت انجام شود تقدیر و تشکر می‌کنم.

عباسپور در پایان تاکید کرد: با کمک همه‌ی نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی امدادی به امید خدا شرایطی فراهم خواهیم آورد تا بشود بهترین نتیجه را در کمترین زمان رغم بزنیم.

علت ریزش متروپل عدم رعایت ضوابط فنی بود

استاندار خوزستان همچنین در گفتگو با خبرنگاران در محل حادثه متروپل، درخصوص اقدامات صورت گرفته برای ادامه آواربرداری متروپل با توجه به پایه‌های لرزان سازه اظهار داشت: از این فاجعه درس عبرتی برای خاطیانی خواهیم ساخت که جان هم‌وطنانشان را فدای منافع شخصی می‌کنند.

وی عنوان کرد: در ابتدا مجوز ۶ ساخت طبقه برای این ساختمان صادر شده بود، اما با گذشت زمان طی دو نوبت ۳ طبقه و ۲ طبقه به آن اضافه شد؛ البته متروپل هنوز به صورت کامل ساخته نشده بود و ساخت و ساز در آن ادامه داشت.

استاندار خوزستان بیان داشت: در طبقه پایین سازه متروپل چندین مغازه فعال شده بود، موضوع عدم رعایت ضوابط فنی در این سازه مورد پیگرد شدید قرار خواهد گرفت و با صاحب ساختمان، سازندگان و عوامل دست‌اندرکار در شهرداری با اشد مجازات برخورد خواهد شد.

خلیلیان افزود: نیرو‌های متخصص حاضر در محل حادثه از سراسر استان و برخی نقاط کشور وارد صحنه شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به لرزان بودن پایه‌های ساختمان نیارمند دقت هستیم؛ چرا که بخشی از سازه فرو ریخته و بخش دیگر آن به شدت آسیب دیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاز‌ه‌ترین اخبار ریزش متروپل آبادان/ تاکنون ۱۸ فوتی ثبت شده است/ حضور نیرو‌های متخصص از سراسر کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..