تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیمه شدن ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در ۴ ماه اخیر به صورت رایگان

معاون بیمه و خدمات سازمان بیمه سلامت تعداد بیمه شدگان همگانی سلامت را در 4 ماه اخیر ۵ میلیون و ۸۰۰ نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،"مهدی رضایی" در ارتباط تصویری با گفتگوی ویژه خبری شبکه یک سیما گفت: با توجه به این که در دو ماه پایانی پارسال ۴۰۰ هزار فرد فاقد بیمه در حاشیه شهر‌ها بیمه شدند و امسال نیز ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از سه دهک پایین درآمدی رایگان بیمه همگانی شدند تعداد بیمه شدگان همگانی سلامت به ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر رسید.
معاون بیمه و خدمات سازمان بیمه سلامت با اشاره به جزئیات پوشش بیمه بیش از ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از افراد فاقد بیمه کشور ، افزود: در بحث پوشش همگانی ۳ مؤلفه پوشش جمعیتی، پوشش بیمه‌ای و بسته‌های ضروری و تأمین مالی اهمیت دارد.
"مهدی رضایی" تاکید کرد: رسالت اصلی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایجاد شبکه‌ها و مراکز بیمارستانی است که در سال‌های گذشته به خوبی پیش رفته و دسترسی قابل قبولی در کشور ایجاد کرده است، اما در بخش بیمه‌ها و محافظت مالی از مردم نیاز به پوشش همگانی بوده است.
معاون بیمه و خدمات سازمان بیمه سلامت  تصریح کرد: با قانون بودجه ۱۴۰۱، ۳ دهک پایین درآمدی، حق بیمه را دولت متقبل شده و احصا و شناسایی این سه دهک را برعهده وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گذاشته است.
وی افزود: این اطلاعات در اختیار ما قرار گرفته است و با کمک سیستم مکانیزه بیمه سلامت در چند روز این افراد را تحت پوشش بیمه قرار دادیم.


معاون بیمه و خدمات سازمان بیمه سلامت گفت: ایجاد شبکه‌های گسترده درمانی از وظایف بیمه هاست و سازمان بیمه سلامت سعی کرده است وظیفه خود را به درستی انجام دهد و در ۱۶ ماه اخیرهم به همین صورت بوده است.
"مهدی رضایی" خاطر نشان کرد: ما معوقات و مطالبات مراکز درمانی را در سازمان بیمه سلامت به روز پرداخت کرده ایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیمه شدن ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در ۴ ماه اخیر به صورت رایگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..