تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمدی: پرسپولیس پیشنهادی به زکی‌پور نداده/ بازی با تراکتور باید 3 بر صفر شود

به گزارش رکنا، محمد محمدی در مورد حضور در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در خصوص تیم امید و مسائل مالی آن به اینجا آمدم تا صحبت کنم. من و مهدوی مهدوی‌کیا و شدیدی‌پور مقداری دریافتی داشتیم. مقداری هم به جان کمک اول مهدوی‌کیا، اواخر فروردین پرداختی داشتیم. ان‌شاءالله پس از اردوی ازبکستان نیز قرار است پرداختی داشته باشند.

وی در مورد حضور امید عالیشاه و سعید آقایی در کمیته انضباطی پیرامون بازی با ترکتور، گفت: پیش از این نامه‌ این موضوع برای ما آمده بود. این 2 بازیکن امروز به کمیته انضباطی رفتند. دوشنبه هم افشین پیروانی قرار است برود. امیدواریم جلسات خوبی برگزار و نتیجه آن به نفع باشگاه پرسپولیس باشد.

معاون باشگاه پرسپولیس افزود: واقعا هیچ جای دفاعی دلایل باشگاه تراکتور نبود. با توجه به صحبت‌های داور که اعلام کرد قرار نبوده بازی دوباره برگزار شود فکر می‌کنم هیچ دلیلی برای توضیح اضافه نیست.

محمدی در مورد حضور 8-7 دقیقه‌ای داور در راهرو اظهار داشت: از قول ما گفته بودند که می‌خواهیم بازی کنیم در صورتی که بچه‌های ما در حال دوش گرفتن یا غذا خوردن بودند.

وی در مورد اینکه اعلام نتیجه این بازی بعد از مسابقات در رقابت پرسپولیس و سپاهان تاثیرگذار خواهد بود، گفت: فکر نمی‌کنم. ان شاالله قبل از اتمام لیگ نتیجه بازی قطعأ اعلام می‌شود.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بدون بازیکنان ملی‌پوش هفته آخر لیگ برگزار می‌شود، بیان کرد: این نظر فدراسیون است اما ما هم باید بررسی و با کادرفنی خودمان صحبت کنیم. اگر به جمع‌بندی برسیم قطعأ به تیم ملی کمک می‌کنیم.

محمدی در مورد تمدیدی‌های باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود سرلک از کشورهای حاشیه خلیج فارس پیشنهاد دارد، گفت: تقریبأ با بچه‌ها به توافقات خوبی رسیدیم و فکر نمی‌کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد.

وی درباره انتشار لیست مازاد پرسپولیس اظهار داشت: این لیست به هیچ عنوان صحت ندارد. سرمربی هیچ لیست مازاد و خریدی در اختیار ما نداده است.

محمدی در خصوص اینکه آیا مذاکره‌ای با میلاد زکی‌پور صورت گرفته، عنوان کرد: نه، پیشنهادی داده نشده است.

وی درباره اینکه  آیا فردی به کادرفنی گل‌محمدی اضافه می‌شود، گفت: اگر او نیاز داشته باشد قطعأ کمک می‌کنیم که موارد مدنظر او را تأمین کنیم.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا بازی با تراکتور در زمین ثالث تکرار می‌شود، اظهار داشت: ما با این موضوع مخالفیم، تنها نتیجه باید سه بر صفر اعلام شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمدی: پرسپولیس پیشنهادی به زکی‌پور نداده/ بازی با تراکتور باید 3 بر صفر شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..