تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گودبرداری غیراصولی باعث ریزش یک ساختمان در آمل شد

به گزارش رکنا، نشانه های ریزش ساختمان از چهارشنبه شب در ساختمان پیدا شد که بلافاصله ساکنان تخلیه و اطراف آن ایمن سازی شد ولی ریزش بامداد پنجشنبه رخ داد.

 رئیس آتش نشانی شهرداری آمل گفت : نیمه شب گذشته در پی تماس با  سامانه ۱۲۵ حادثه شکاف یک منزل مسکونی واقع در خیابان هراز ( آفتاب ۶۴) اعلام شد و  تیم های آتش نشانی شهرستان بلافاصله عازم محل حادثه شدند.

روح الله اسماعیلی  افزود: این حادثه به علّت گود برداری غیر اصولی در زمین در حال ساخت روی داده بود که باعث شکاف و ریزش بخشی از ساختمان مجاور شد.

تخلیه بموقع ساکنین

وی ادامه داد:خوشبختانه با تخلیه بموقع  ساکنین ساختمان و خروج فوری از آن مکان، در این حادثه به کسی آسیب جسمانی وارد نشد ولی ریزش در ساختمان همچنان  پس از گذشت چندین ساعت ادامه دارد.

بیش از یک سوم یک ساختمان ویلایی حدود ۲۵۰ متری در اثر این گودبرداری  فروریخته  و بدنه اصلی ساختمان نیز دارای یک شکاف عمودی سراسری شده است.

برخی از اهالی و نیروهایی شهرداری مستقر در این محل  اظهار داشتند که پروانه ساخت برای زمین کناری همچنان صادر نشده و  پیمانکار در حال اخذ پروانه بوده است و در حال حاضر حتی گودبرداری انجام نشده بلکه تنها ۸۰ سانتی متر خاکبرداری انجام شده است که منجر به فروریختن خانه ویلایی مجاور شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گودبرداری غیراصولی باعث ریزش یک ساختمان در آمل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..