تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت 31 تیم امدادی، واکنش سریع و ارتباطات رادیویی در محل حادثه متروپل آبادان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مهدی ولی پور با اشاره به این که فعالیت 31 تیم امدادی، واکنش سریع و ارتباطات رادیویی در محل حادثه ادامه دارد، گفت: 136 نفر نیروی عملیاتی با استفاده از 26 دستگاه خودروی امدادی در حال امدادرسانی به سانحه ریزش ساختمان در آبادان هستند.

ولی پور ادامه داد: افراد حادثه دیده در این سانحه تاکنون 54 نفر بوده که شامل 38 مصدوم و 16 نفر فوت شده بر اساس اعلام وزیر کشور است.

وی افزود: افراد بستری در بیمارستان 3 نفر هستند و علاوه بر این جستجو و نجات 7 نفر از زیر آوار توسط سگ‌های آنست (جستجو) و دستگاه‌های الکترونیکی زنده یاب صورت گرفته است.

رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: اعلام آماده باش برای کمک به امدادرسانی توسط تیم‌های تخصصی آواربرداری از استان‌های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، ایلام، کرمان و تهران صورت گرفته است.

ولی پور تصریح کرد: استفاده از ست‌های هیدرولیک و تجهیزات بتن بر برای سرعت بخشی به عملیات آواربرداری، فعال سازی تیم‌های بازپیوند خانواده برای حمایت از خانواده مفقودین، اعزام کارشناسان تخصصی از استان‌های بوشهر، لرستان و ایلام به همراه 60 دستگاه تجهیزات ارتباط رادیویی بی سیم دستی و خودروی ارتباطات سیار برای ایجاد پوشش رادیویی تمامی نیروهای عملیاتی منطقه، اعزام تیم RDH به محل حادثه جهت پشتیبانی از فعالیت‌های درمانی از آسیب دیدگان احتمالی در منطقه حادثه دیده و اعزام تیم "سحر" جهت ارایه خدمات حمایت‌های روانی اجتماعی به خانواده‌های آسیب دیده از جمله اقدامات صورت گرفته توسط هلال احمر در محل سانحه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت 31 تیم امدادی، واکنش سریع و ارتباطات رادیویی در محل حادثه متروپل آبادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..