تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری قاتل افسر پلیس مازندرانی در کمتر از ۲۴ ساعت

ساعت: 12:53 منتشر شده در مورخ: 1401/03/05 شناسه خبر: 1841709

مرتضی میرزایی از شناسایی و دستگیری قاتل ستوان‌دوم وحید ناظری در شهرستان گلوگاه ظرف ۲۴ ساعت، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛سردار مرتضی میرزایی صبح امروز در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری قاتل  افسر پلیس در شهرستان گلوگاه ظرف 24 ساعت، خبر داد.

وی افزود: در پی کسب خبری در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد روز شنبه، 31 اردیبهشت ماه سال 1401 مبنی بر وقوع قتل با شلیک چند گلوله در خیابان فرمانداری شهرستان گلوگاه، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با تشکیل تیم ویژه بررسی صحنه قتل و اعزام به محل وقوع جنایت در بررسی‌های اولیه دریافتند یکی از کارکنان انتظامی استان سیستان و بلوچستان اهل شهرستان گلوگاه را که در حال سپری کردن مرخصی در محل اقامت خود بود به قتل رسانده و متواری شدند.

میرزایی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس‌های تخصصی این فرماندهی و انجام تحقیقات از خانواده مقتول در کمتر از 24 ساعت، از شناسایی مظنونان به قتل خبر داد و گفت: ماموران با هماهنگی قضائی و تشکیل تیم ویژه عملیاتی، متهم اصلی پرونده را در استان تهران شناسایی و دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: متهم به قتل در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و ضمن اقرار به قتل با سلاح گرم جنگی (کلت) علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد.

 فرمانده انتظامی استان مازندران، از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و گفت: پیگیری ویژه قضائی و انتظامی تا تکمیل تحقیقات ادامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری قاتل افسر پلیس مازندرانی در کمتر از ۲۴ ساعت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..