تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۵

قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۵ خرداد ماه تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۸۵۰ دلار و ۹۶ سنت رسید.

فرادید| طلا وارد فاز کاهشی شد. امروز ۵ خردادماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با کاهش ۴.۵۷ درصد به ۱۸۵۰ دلار و ۹۶ سنت رسید.

طلا در روز گذشته با روند نزولی رو به رو شد، اما توانست بالای ۱۸۵۰ دلار معامله شود.

تورم بسیار بالاتر از هدف بلندمدت ۲ درصدی فدرال رزرو همچنان بر فعالیت‌های اقتصادی تأثیر می‌گذارد و بانک مرکزی بر اساس صورتجلسه نشست سیاست پولی ماه می، موضع خود را برای اقدامات تهاجمی بیشتر سیاست پولی تکرار کرد.

به گزارش فرادید؛ به نظر می‌رسد بازار طلا با تلاش برای حفظ حمایت حدود ۱۸۵۰ دلار در هر اونس، موضع جنگ طلبانه را در پیش گرفته است. شاخص دلار پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح خود در یک ماه گذشته در جلسه قبل، تقویت شد و شمش با قیمت دلار را برای خریدارانی که سایر ارز‌ها دارند گران‌تر کرد.

سرمایه‌گذاران در حال مقابله با نحوه ارزیابی مسیر فرود تورم هستند که اکنون اوج تورم پشت سر گذاشته شده است. استفان اینس، شریک مدیریت دارایی SPI می‌گوید: سوالی که برای بازار وجود دارد این است که چقدر طول می‌کشد تا این شرایط عادی شود و این به طور قطع به طلا کمک خواهد کرد.

در روند صعودی، قیمت ممکن است با مقاومت نزدیک به ۱۸۸۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۲۰۰ (سبز، ۴ ساعته) مواجه شود. این به سطح ۷۶.۴% فیبوناچی اصلاحی نزدیک است. مقاومت کلیدی بعدی می‌تواند ۱۹۰۰ دلار باشد. حرکت واضح بالای ۱۹۰۰ دلار ممکن است قیمت را به سمت مقاومت ۱۹۲۰ دلاری سوق دهد.

اگر حرکت صعودی وجود نداشته باشد، قیمت می‌تواند سود را کاهش دهد و حمایت ۱۸۳۵ دلاری را آزمایش کند. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۸۲۰ دلار است که زیر آن حتی می‌تواند ۱۸۰۰ دلار را آزمایش کند.

قیمت لحظه ای فلزات گران بها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..