تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپاه خراسان شمالی در کارزار کرونا، همراه کادر درمان شد

به گزارش خبرگزاری بسیج  سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در دومین مجمع سلامت استان با بیان این که یکی از ارکان اصلی انقلاب، مردم هستند، اظهار داشت: مجموعه سلامت استان، در جبهه کرونا فتح آفرید و ارزش ها را زنده و به اولویت اول انقلاب خدمت کرد.

وی با اشاره به واقعه بزرگ فتح خرمشهر، ادامه داد: امروز خرمشهرهایی داریم که آزادسازی آن ها به مراتب دشوارتر است، کارزار کرونا، یکی از آن خرمشهرهاست که سپاه در کنار کادر درمان قرار گرفت تا مشکلات مردم را حل کند، زیرا خدمت به مردم را تکلیف خود می داند.

سردار فرجی با تقدیر از کادر درمان که در ایام سخت کرونا با جان و دل به مردم خدمت کردند، اعلام کرد: امروز در دیگر کارزارها نیز با الگوگیری از آزادسازی خرمشهر می توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

وی با بیان این که 43 سال، با توجه به اصول و اعتقادات و سیاست ها بر مبنای اسلام رو در روی استکباری هستیم که  به دنبال حاکمیت برجهان است، اضافه کرد: مشی استکبار در تقابل با انسانیت و مسیر الهی است و جمهوری اسلامی ایران  به دنبال احیاء ارزش ها و قداست هاست و بدین جهت در مقابل با استکبار قرار گرفته ایم.

سردار فرجی با تاکید بر این که دشمن به دنبال این است که ما را دچار آسیب کند، عنوان کرد: در بخش های نظامی و ایمنی دشمن نتوانست آسیبی ایجاد کند، اما امروز با تغییر مدام تاکتیک و ابزار به دنبال آن است فکر، اندیشه و باور جامعه را در مسیر خوی شیطانی قرار دهد.

وی ادامه داد: ما نیز در برابر دشمن مدام تغییر تاکتیک و ابزار می دهیم و این نبرد 43 سال قبل شروع شده و ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپاه خراسان شمالی در کارزار کرونا، همراه کادر درمان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..