تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمهیدات ترافیکی پل&#174

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از تسنیم؛ سردار محمد حسین حمیدی درباره تمهیدات پلیس راهور در اجتماع "سلام فرمانده" در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: در وهله نخست از شهروندانی که قصد حضور را در این مراسم دارند، می‌خواهیم که پیش از ساعت ۱۲ یا ۱۳ وارد ورزشگاه شوند.

رئیس پلیس راهور افزود: شهروندانی که ساعتی بعد از ساعت مذکور و دیرهنگام به ورزشگاه آزادی مراجعه داشته باشند، قطعاً باید با فاصله خیلی دورتر از ورزشگاه اقدام به پارک خودروی خود کنند.

وی ضمن توصیه به شهروندان در استفاده از مترو برای حضور در مراسم مذکور، گفت: در صورت تکمیل فضای داخلی پارکینگ ورزشگاه آزادی، رینگ شرقی و غربی دور ورزشگاه و فضای ضلع جنوبی (پایان مجموعه چوگان)، به ناچار از رینگ چهارم یعنی بزرگراه‌ها استفاده خواهیم کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه احتمال بار ترافیکی زیاد در آزاد راه تهران - کرج همزمان با اجرای مراسم مذکور وجود دارد، گفت: افرادی که بعد از ظهر امروز قصد رفتن به سمت کرج را دارند به جای استفاده از آزادراه تهران - کرج، از محور‌های دیگر همچون بزرگراه شهید خرازی، شهید همدانی و شهید لشگری استفاده کنند.

به گفته حمیدی، حضور حدود ۳۰۰ هزار نفر علاقه‌مند به شرکت در مراسم پیش‌بینی شده است که پلیس راهور تهران بزرگ با تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای اجرای طرح ترافیکی مراسم فوق از ساعت ۱۳ امروز حضور همه‌جانبه خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمهیدات ترافیکی پل&#174»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..