تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی ۱۲ واحد تولیدی دانش بنیان در دزفول

طی یکسال و نیم گذشته، اداره صنعت معدن و تجارت دزفول، ۱۲ پروانه بهره‌برداری برای واحد‌های تولیدی دانش بنیان در این شهرستان صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول گفت:۳۰۰ واحد تولیدی صنعتی در این شهرستان فعالیت می کنند و ما از طرح‌های دانش بنیان حمایت می‌کنیم.

راه‌اندازی ۱۲ واحد تولیدی دانش بنیان در دزفول

محمد غلامی در حاشیه اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های دزفول از واحد‌های صنعتی که در نمایشگاه دستاورد‌های شهرستان دزفول شرکت کردند و محصولات خود را به نمایش درآوردند، تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: افتتاح مراکز جدید تحقیقات و فناوری در دزفول + عکس

وی ضمن قدردانی از بازدید همشهریان از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه دستاورد‌های دزفول از ۲۸ اردیبهشت تا چهارم خرداد با راه اندازی ۲۲ غرفه از واحد‌های صنعتی دایر شده که ۵۰ درصد آن‌ها در حوزه دانش بنیان در شهرستان فعال هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی ۱۲ واحد تولیدی دانش بنیان در دزفول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..