تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرف‌های 10سال قبل قلعه‌نویی در نقد برانکو

کد خبر: ۴۴۲۹۹۸

۵۱  بازدید

خبرآنلاین:  ده سال قبل وقتی امیر قلعه نویی جای برانکو در تیم‌ملی را گرفت، ایرادی به کار او وارد می‌دانست که امروز هم بعد از باخت پرسپولیس، درباره‌اش می‌گویند.

باخت پرسپولیس به ذوب آهن مجالی بود برای شروع انتقادها از برانکو. انتقادهایی که البته شاید خالی از حقیقت هم نباشند. محمدحسن انصاری فرد، مدیر پیشین قرمزها اما درباره برانکو نکته ای را بعد از اولین باختش در فصل جدید گفته که شباهت زیادی به حرف های 10 سال قبل امیر قلعه نویی در نقد مربیگری برانکو دارد. آن زمان امیر قلعه نویی می گفت تیم ملی ارث رسیده به او مشکلی اساسی دارد و آن بسته بودن درهای تیم برانکو بوده است.

«در 6 سال اخیر تیم ملی با 15 تا 20 بازیکن مدام تشکیل شده و این دایره بسته و بازی کردن یک گروه ثابت، فاصله بین تیم اصلی و بقیه را خیلی زیاد کرده و انگیزه ها را از بین برده است.» این عبارت با کمی کم یا زیاد، چیزی بود که سرمربی وقت تیم ملی در نقد سیستم مربی قبل از خود گفته بود. درست یا غلط، آن زمان برانکو به شدت زیر فشار بود او در سال آخر مربیگری اش در ایران به دلیل بازی های سرد و کسل کننده دفاعی با واکنش تندی روبرو بود و اصلا بسیاری اعتقاد داشتند نباید روی نیمکت بماند و بودن در تیم ملی برای جام جهانی، برایش زیاد است.

برانکو ده سال بعد در پرسپولیس اما به کلی با آن مربی محتاط فرق داشت. تیمش محشر بازی می کرد و این قدر فوتبال هجومی اش خوب بود که همه را تحت تاثیر قرار داده بود. او در سال دوم وقتی قهرمانی را سال قبل از دست داده بود، ساختار دفاعی اش هم عالی شد اما همچنان زیبا و هیجان انگیز بازی می کرد و به قول خودش با آنچه در اختیار داشت سیستمش را طراحی کرده بود. او ابزار زیبا بازی کردن را داشت و زیبا بازی می کرد. البته سر فلسفه اولش هم بود. چیزی که جنجالی هم شد: «فلسفه من دست نزدن به ترکیب تیم برنده است و برای این فلسفه، جانم را هم می دهم.»

این منطقی بود که مدت ها رامین رضاییان را روی نیمکت قرمزها نشانده. باخت به ذوب آهن در شرایطی که چند بازی متوالی است خط هافبک قرمزها آن شادابی گذشته را ندارد و محسن مسلمان آن مسلمان یک فصل گذشته نیست و قرمزها همچنان با همان ارنج بازی می کنند، فرصتی شد برای انصاری فرد که همان انتقاد 10 سال قبل قلعه نویی به برانکو را دوباره تکرار کند. او درباره مشکل سنتی برانکو گفته: «دایره بازیکنان پرسپولیس محدود است و این باعث مشکل می شود و این مشکل را پرسپولیس برانکو مدتهاست که دارد و در بازی با ذوب آهن خودش را نشان داد!»

این حرف در ساعات گذشته بارها در فضاهای مختلف فوتبالی درباره برانکو نقل شده است و نشان می دهد او این فلسفه گذشته اش را همچنان با خود دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرف‌های 10سال قبل قلعه‌نویی در نقد برانکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..