تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




6 تونل برای نفوذ به زیر آوار متروپل حفر شد

به گزارش رکنا، وحید شعبانی ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: عملیات جست‌وجو در طبقات فوقانی ساختمان متروپل به پایان رسید و گروه‌های ارزیاب و جست‌وجوگر از طریق ایجاد ۶ تونل در تلاش برای ورود به زیرزمین ساختمان ۱۰ طبقه متروپل هستند.

وی افزود: این عملیات باید با دقت و حساسیت بیشتری انجام شود چون کوچک‌ترین خطایی موجب ریزش ساختمان خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تاکید کرد: با تمام قوا در تلاش هستیم تا در اولین فرصت به زیرزمین متروپل دسترسی پیدا کنیم چون احتمال می‌رود که شماری از شهروندان در آنجا محبوس شده باشند.

وی با قدردانی از مردم نوع دوست آبادان که با بسته‌های غذایی و آب معدنی برای کمک به امدادگران به میدان آمده‌اند، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود که خونسردی خود را حفظ کنند و تا جای ممکن به محل حادثه نزدیک نشوند تا از خطر احتمالی ریزش بخش‌های دیگری از ساختمان در امان بمانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «6 تونل برای نفوذ به زیر آوار متروپل حفر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..