تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقامت مردم دزفول خط مقدم را از این شهر به آن طرف مدیترانه برد

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، سردار سرتیپ محمدجعفر اسدی در آیین تجلیل از حماسه سازان فتح خرمشهر افزود: حماسه آفرینی و دلاوری مردم دزفول زبانزد و برای همیشه در اذهان به یاد ماندنی است.

وی با بیان اینکه همه ما آنچه داریم از ولایت فقیه است، گفت: مردم قهرمان دزفول تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خصوصا امام حسین (ع) داشته‌اند که توانستند این همه مشکل و فشار را تحمل کنند.

سردار اسدی با اشاره به اینکه استقامت مردم دزفول خط مقدم را از این شهر به آن طرف مدیترانه برده که نتیجه شجاعت و دلاوری است، اظهار کرد: اگر ولی فقیه در بالای سراین کشور نبود کشور به تحلیل می رفت و پیشرفت کشور را مدیون ایشان هستیم.

وی تصریح کرد: برد موشک‌های ایران امروز به دو هزار کیلومتر و با دقت بالا رسیده است، اما برخی فکر می‌کنند سازش با دشمن سایه جنگ از سر کشور دور شده است حال آنکه چنین نیست .

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: اگر ولی ما خداوند باشد و بصیرت دار خواهیم شد و خود او ما را از تاریکی به نور می‌برد.

در پایان این مراسم که با حضور مردم، سرداران، ایثارگران دوران دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا برگزار شد از خانواده شهدای دزفول تقدیر شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقامت مردم دزفول خط مقدم را از این شهر به آن طرف مدیترانه برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..