تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارخانه 5.4 میلیارد دلاری هیوندای در جورجیای آمریکا تاسیس خواهد شد

کمپانی هیوندای قرار است تأسیسات لازم جهت ساخت باتری و خودروهای برقی را در جورجیای آمریکا راه اندازی کند و بدین وسیله، به یکی از اهداف اصلی خود، یعنی رسیدن به جایگاه برتر در بین خودروسازهای برقی ایالات متحده دست یابد.

تأسیسات و کارخانجات تولید باتری و EV آینده هیوندای در زمینی به مساحت 2923 هکتار در برایان کانتی ساخته خواهد شد. هزینه ای حدود 5.54 میلیارد دلار صرف ساخت این سایت می شود که بخشی از سرمایه گذاری 7.4 میلیارد دلاری هیوندای جهت نفوذ بیشتر به صنعت خودروسازی آمریکا به حساب می آید.

توافق هیوندای و ایالت جورجیا جهت ساخت کارخانجات تولید باتری و خودروهای برقی

فرایند ساخت کارخانجات هیوندای در جورجیا از اوایل سال 2023 آغاز شده و محصولات تجاری در نیمه اول سال 2025 روانه بازار می شوند. طبق برنامه ریزی های شرکت کره ای، ظرفیت کارخانه تولید خودروهای برقی حدود 300 هزار دستگاه در سال خواهد بود. البته کارخانه باتری به واسطه یک همکاری استراتژی شروع به کار می کند که جزئیات آن در آینده اعلام می شود.

هیوندای قرار است خودروهای تمام برقی متعددی را در دسترس مشتریان آمریکایی قرار دهد. هدف از راه اندازی کارخانه باتری نیز ایجاد یک زنجیره تأمین پایدار، و فراهم آوردن اکوسیستم EV سالم در ایالات متحده است.

بد نیست بدانید که طبق پیش بینی های انجام شده، پروژه جدید هیوندای در جورجیا دست کم 8100 فرصت شغلی جدید به وجود می آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارخانه 5.4 میلیارد دلاری هیوندای در جورجیای آمریکا تاسیس خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..