تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتش ترکیه شمال عراق و سوریه را بمباران کرد

ارتش ترکیه بامداد پنجشنبه به بهانه مبارزه با گروه‌های تروریستی و شبه‌نظامی، مناطقی در شمال عراق و سوریه را بمباران کرد.

ارتش ترکیه شمال عراق و سوریه را بمباران کرد به گزارش بولتن نیوز،رسانه‌های عربی بامداد پنجشنبه از حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش ترکیه به شمال عراق و سوریه خبر دادند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ترکیه در حال بمباران شدید مواضع نیروهای دموکراتیک سوریه (شبه‌نظامیان کُرد قسد) در خط رودخانه‌ای «الساجور» است.

منابع محلی می‌گویند حملات توپخانه‌ای و هوایی ترکیه به مواضع نیروهای قسد احتمالا بخش آغازین عملیات نظامی جدید ترکیه در شمال سوریه باشد.

بر این اساس، جنگنده‌های نیروی هوایی ترکیه مواضع قسد را در عین عیسی بمباران کرده و همزمان کاروان نظامی بزرگی از نظامیان این کشور در حال ورود به شمال سوریه است.

این منابع همچنین نوشتند که جنگنده‌های ترکیه مناطقی در شمال عراق را نیز به‌شدت بمباران کردند.

در ادامه، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از خبرنگار خود در الحسکه گزارش داد: «ترکیه با گلوله‌های توپ و موشک به روستاهای شهرک ابوراسین در حومه شمال غربی الحسکه تجاوز کرده است».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتش ترکیه شمال عراق و سوریه را بمباران کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..