تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدول پرواز‌های فرودگاه کیش، پنجم خرداد

مسافران جزیره کیش امروز با ۴۹ پرواز از شهر‌های مختلف کشور به جزیره کیش و بالعکس تردد می‌کنند.

جدول پرواز‌های فرودگاه کیش، پنجم خردادبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، براساس اعلام فرودگاه کیش امروز ۲۵ پرواز ورودی به فرودگاه و ۲۴ پرواز از جزیره کیش به مقاصد مختلف انجام خواهد شد.

با توجه به تاکید مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در طول پرواز از خود و خانواده در برابر ویروس کرونا مراقبت کنیم.

مسافران برای انجام امور فرودگاهی در پرواز‌های داخلی حداقل دو ساعت و در پرواز‌های خارجی سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند.

شماره تلفن‌های مرکز تلفن فرودگاه بین المللی فرودگاه کیش: ۰۷۶۴۴۴۸۵۵۰۱، ۰۷۶۴۴۴۸۵۵۰۲، ۰۷۶۴۴۴۸۵۵۰۳، ۰۷۶۴۴۴۸۵۵۰۴ برای پاسخگویی به مسافران اعلام شده است.

برای مشاهده و دریافت جدول برنامه پرواز‌های فرودگاه کیش اینجا کلیک کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدول پرواز‌های فرودگاه کیش، پنجم خرداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..