تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال تماشاگران از نمایش «دوران خوش بازنشستگی»

نمايش دوران خوش بازنشستگی از 15 آذر ماه در تماشاخانه استاد انتظامی اجرای خود را شروع کرده است.

استقبال تماشاگران در هفته نخست اجرای نمایش «دوران خوش بازنشستگی»به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمايش دوران خوش بازنشستگی که از 15 آذر ماه در تماشاخانه استاد انتظامی اجرای خود را شروع کرده، در هفته گذشته با استقبال پر شور تماشاگران مختلف روبرو بوده و مخاطبین مختلفی به جهت گروه سنی از اجرای این نمایش کمدی بازدید داشته اند.
 
نویسندگی این اثر را کامران شهلایی و کارگردانی کار به طور مشترک توسط محمد لارتی و کامران شهلایی صورت گرفته است.
 
از نکات قابل توجه در این نمایش بازی خوب و تاثیرگذار رسول نجفیان و دیگر بازیگران گروه مانند آیه کیان پور ،سحرناز عباس زاده و هما پریسان  است که در نمایش دوران خوش بازنشستگی به ایفای نقش می پردازند.
 
این اثر در ژانر کمدی تهیه و تولید شه و با نگاهی انتقادی به وضعیت فرهنگی  و اجتماعی خانواده های ایرانی در دوران حاضر  سعی دارد تا نظر مخاطبان مختلف را به خود جلب نماید.
 
مدت زمان نمایش55 دقیقه و هرشب ساعت19.30 (به جز شنبه ها ) در تماشاخانه استاد انتظامی تا ششم دی ماه اجرا خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال تماشاگران از نمایش «دوران خوش بازنشستگی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..