تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکستی دیگر برای امبر هرد؛ کیت ماس ادعای پرت شدن از پله توسط جانی دپ را تکذیب کرد

کیت ماس با حضور ویدیویی در دادگاه جانی دپ و امبر هرد اعلام کرد که هیچگاه توسط شوهر سابقش از پله ها به پایین پرتاب نشده است. ماس که برای مدت کوتاهی از طریق تماس ویدیویی زنده از گلوسیستشایر، انگلیس در دادگاه حضور یافت گفت که در جریان تعطیلاتشان با دپ خودش سُر خورده و دپ به کمکش آمده است. ماس در دادگاه گفت که در تمام مدت رابطه اش با جانی دپ که از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ ادامه داشت: «او هرگز مرا هل نداد، هرگز مرا کتک نزد یا از پله ای پایین نینداخت». این مدل مشهور که به ندرت در مورد زندگی شخصی اش صحبت می کند، ادعاهای هرد مبنی بر اینکه دپ ۵۸ ساله او را هل داده است تکذیب کرد.

کیت ماس ادعای هرد در مورد پرت شدن از پله توسط دپ را رد کرد

شهادت کیت ماس پس از آن برنامه ریزی شد که هرد مدعی شد می ترسیده دپ خواهر او را در جریان یک مشاجره از پله ها به پایین پرت کند. بر اساس ادعای هرد، شایعه ای وجود داشت که دپ یک بار این کار را با ماس انجام داده و به همین خاطر آن لحظه ترسیده دپ کار مشابهی انجام دهد. ماس در جواب بنجامین چو، وکیل دپ گفت: «داشتیم اتاق را ترک می کردیم و جانی قبل از من اتاق را ترک کرد. باران شدیدی باریده بود و وقتی داشتم اتاق را ترک می کردم در پله های لغزیدم و زمین خوردم. پشتم درد گرفت و جیغ زدم زیرا نمی دانستم چه اتفاقی برایم افتاده است و درد داشتم. او [دپ] با عجله برگشت و به کمکم آمد، مرا بغل کرد و به اتاقم برد و مراقبت های پزشکی برایم تهیه کرد».

کیت ماس ادعای هرد در مورد پرت شدن از پله توسط دپ را رد کرد

کیت ماس به عنوان شاهد به خواست تیم حقوقی جانی دپ و در بخشی از دادگاه به نام رد ادعاها حضور یافت که در آن ها دپ قصد دارد نادرستی ادعاهای هرد را نشان دهد. ماس در اوج شهرت قرار داشت وقتی رابطه پرتنشش را با دپ آغاز کرد، کسی که به خاطر بازی در فیلم هایی مانند ادوارد دست قیچی به بت نوجوانان آن زمان تبدیل شده بود. هر دوی آن ها به خاطر زیاده روی در نوشیدن مشروبات الکلی و مصرف مواد مخدر در لس آنجلس مشهور بودند. آن ها همیشه در خانه ای به نام وایپر روم در لس آنجلس و متعلق به دپ مهمانی می گرفتند و بازیگرانی مانند جارد لتو، کیانو ریوز و شارلیز ثرون نیز از دوستانشان بودند.

کیت ماس ادعای هرد در مورد پرت شدن از پله توسط دپ را رد کرد

کیت ماس بعدها مدعی شد که به خاطر جدایی از دپ سال ها گریه کرده و بعد از افزایش اعتیادش به مواد مخدر مجبور به رفتن به مرکز بازپروری شده است. روانشناس قضایی دعوت شده توسط جانی دپ در شهادت خود مدعی شد که نشانه هایی از اختلال شخصیتی در امبر هرد دیده می شود. دکتر شانون کری گفت که نشانه های واضحی وجود دارد که امبر هرد از یک بیماری شخصیتی رنج می برد در حالی که کارشناس روانشناختی خود امبر هرد این ادعا را رد کرد. دکتر کری در شهادت قبلی خود گفته بود که هرد به بیماری دوقطبی شخصیتی و بیماری نمایش شخصیتی مبتلاست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکستی دیگر برای امبر هرد؛ کیت ماس ادعای پرت شدن از پله توسط جانی دپ را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..